Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

REVIEW | Lady Speed Stick Fresh Infusions Wild Freesia ♥

Lady Speed Stick, ik ga ervan uit dat jullie deze geweldige deodorant wel zullen kennen. Hier reviewde ik al eerder een Lady Speed Stick, en daar was ik heel erg enthousiast over! Benieuwd of deze geheel nieuwe LSS me ook kan bevallen! Ja, je leest het goed: deze deodorant wordt sinds kort verkocht op ExclusiveScents, en is vanuit Amerika overgebracht naar hier zodat wij ze kunnen kopen! Er zijn een aantal hier nieuwe LSS's beschikbaar op de webshop en daarvan heb ik er ééntje uitgetest. Lees je mee? ♥
De vorige Lady Speed Stick die ik had, was de 'Dare to wear black'-variant. Deze rook redelijk basic. Deze variant ruikt juist heel anders en lekker! Hij heeft een lekker vrouwelijke, bloemige geur die toch fris is. Je ruikt de geur heel subtiel als je de deo aanbrengt, maar voor de rest niet. Misschien af en toe een vleugje, maar dat vind ik juist leuk! 
Als je de deodorant 's morgens aanbrengt, kan je er zeker van zijn dat je de mensen die bij jou in de buurt komen, niet irriteert met jouw geur. Deze deo laat je zweetgeur niet alleen verdoezelen, het voorkomt ook echt het zweten! 
De vormgeving van de deo vind ik ook zeker geslaagd. Het is lekker basic, maar de bloem op de voorkant verklapt al een beetje dat het een variant is met een lekker geurtje. Ik denk dat je zeker kan herkennen dat dit een Lady Speed Stick is, het logo staat duidelijk op de voorkant, zonder te veel onnodige dingen erbij. Pluspunt!
Als je de dop van je LSS neemt, zie je nog een doorzichtig dopje op het product zelf zitten. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat je deze telkens nadat je de deo hebt gebruikt, er weer bovenop zet. Ik heb het in ieder geval weg gegooit, maar ik denk dat het de bedoeling is om de vorm erin te laten, zodat het product er mooi uitziet als je het voor het eerst opent.
Het enige nadeel aan deze variant vind ik dat het geen spuit-deo is. Een spuit-deo, als ik het zo kan noemen, is veel hygiënischer en kan je ook uitlenen aan vriendinnen. Met deze kan dat niet echt, of het is toch zeker niet aangeraden. Maar dit heeft ook zijn voordelen! Met spuit-deo's kan ik soms het gevoel hebben dat ik vergast word, haha. Dat heb je bij deze niet! Je gaat gewoon met het witte gedeelte over je huid, en je bent klaar om te gaan. Lekker snel en handig! Ook kan je ongemerkt even op school deo opdoen, het gespuit bij een 'normale' deo zal je niet verraden. 
Yes, ik ben blij met deze deo! Mijn vorige LSS was jammer genoeg op (hij ging trouwens best lang mee!), en ik heb ondervonden dat geen enkele andere deodorant bij de werking van deze in de buurt komt. Voor mij werkt deze heel goed, en hij geeft nog eens een lekker geurtje ook! Ik gebruik hem elke dag met veel plezier.
Hebben jullie al ervaring met de Lady Speed Stick?
Liefs, Amber

De Lady Speed Stick heb ik ontvangen van ExclusiceScents en is daar te koop voor €4,99.

3 comments:

  1. Over deze deo hoor ik alleen maar positieve verhalen! Deze wil ik zeker eens proberen!

    ReplyDelete
  2. Ik ben ook aan het testen, ik hoorde er ook zoveel goeds over!

    ReplyDelete