Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

ROOMTOUR! ♥

Hi!
Roomtours vind ik altijd superleuk om te zien bij anderen, dus ik dacht, waarom doe ik het niet eens? Ik vind het zelf altijd heel leuk om er inspiratie uit te halen voor mijn eigen kamer, of gewoon om een gezellige sfeer op te snuiven. Mijn kamer is redelijk druk en vol, maar ik probeer het te minderen! Ik ben momenteel heel blij met mijn kamer, en echt bijna alles komt uit de Ikea. Vooral de meubels zelf, de accessoires komen zoal overal vandaan. Ik geef jullie een kijkje in mijn kamer! ♥


















Ik ben heel blij dat ik een wasbakje op mijn kamer heb! Dit heb ik nog niet zo heel lang, ik denk van deze zomer ergens. Ik vind het superhandig, omdat mijn kamer op de tweede (dus niet op het gelijkvloers of op de eerste verdieping) verdieping is. Om me klaar te maken 's ochtens en 's avonds moet ik dus niet altijd naar beneden, naar de badkamer!







Ik heb een extra verdiepje op mijn kamer, waar mijn bed staat. Zelf vind ik dat heel gezellig! Ik heb er ook zo'n net, wat me op één of andere manier een veilig gevoel geeft. Voor de rest heb ik er veel kussentjes en dekentjes liggen, voor de gezelligheid!
De twee onderstaande foto's zijn genomen van daarboven, zo krijg je een goede overview van mijn kamer.



Ik hoop dat jullie nu een goed beeld hebben op mijn kamer!
Wat vinden jullie van mij kamer?
Liefs, Amber ♥

4 comments:

  1. Wat een leuke tour, volgens mij een plekje waar je je lekker terug kunt trekken!

    ReplyDelete
  2. Ik heb normaal echt helemaal niks met rood, maar als ik de foto's zo zie is het echt heel gaaf! Fijne kamer ^^

    ReplyDelete
  3. uw kamer is eigenlijk echt zo mooi wauw! <3

    ReplyDelete