Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Shoplog | Only, Pieces, Jacqueline de Yong ♥

Hi allemaal!
Laatst ging ik even shoppen bij Modemakers, dat is een winkel bij ons in de buurt die merken verkoopt voor jongeren, maar ook voor volwassenen, mannen en kinderen. De merken die ze er verkopen die mij het meeste aanspreken zijn Only, Vero Moda, Pieces, Vila en Jacqueline de Yong. Nu hingen er al veel en vooral nieuwe collecties, maar toch heb ik nog een paar sale-items kunnen scoren! In dit artikel laat ik jullie mijn aankopen zien. 


Dit rokje vond ik echt superleuk! Hij is redelijk kort en er zit een mooi patroon in met glitters. Perfect voor feestjes! Ik heb een aantal feestjes in het vooruitzicht, dus dan kan ik deze zeker aandoen. Het rokje is van Only en ik heb er €13,50 voor betaald in de plaats van €27. 


Dit is het enige item dat nieuwe collectie was en ik dus niet met korting heb kunnen scoren, maar alsnog was hij heel goedkoop. Hij kostte maar €12,50! Het is een blouse-achtig stofje en het heeft korte mouwtjes. Het bloemenprintje is supermooi en leuk voor de lente! Dit is van het merk Jaqueline de Yong. 


Dit patroontje, pied-de-poule genaamd, zie je nu heel veel. Op sjaals, jassen, jurkjes, en ik heb dus een topje met die print! Zwart-wit is makkelijk te combineren, dat is ook al mooi meegenomen. Het topje is afgewerkt met lederen details, zoals het borstzakje en de mouwtjes. Ik vind het supertof! Ook deze is van Only en ik heb er €10 voor betaald in de plaats van €20. 

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik vind de onderbroeken van Pieces echt zalig. Ze zitten goed en zien er nog eens mooi uit ook! Deze simpele varianten kocht ik voor de helft van de prijs, namelijk €3 per stuk in de plaats van €6. Ik kan weer even vooruit met ondergoed!

Ik ben zeker goed geslaagd bij Modemakers! Het zal de laatste keer geweest zijn dat ik in de sale kan gaan shoppen. Ik ben blij dat ik toch nog wat leuke dingen heb gevonden!
Liefs, Amber ♥

2 comments:

  1. Beautiful clothes:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  2. Leuk rokje! En fijn dat je (bijna) alles in de sale hebt kunnen scoren!

    ReplyDelete