Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

STASH | Lipproducts ♥

Of ik deze post nu bij de categorie stash moet plaatsen, weet ik zo zeker niet. Eigenlijk heb ik gewoon wat foto's gemaakt van al mijn lipproducten, dus een stash kan je het eigenlijk wel noemen. Oké, laten we ervan uitgaan dat het een stash-artikel wordt, haha! Ik zal erbij vertellen waar ik het product van heb, als ik dat weet. Anyways, here we go! ♥

Balmi Strawberry - DI

DIY 

Action 

Action

Gekregen ~ The Body Shop

Action

Gekregen voor mijn blog van FreshWaterValley

?

Essence

Ik heb niet alles gefotografeerd, maar ik had even zin om foto's te maken, vandaar. Dit was een rare, onduidelijke post, haha, sorry daarvoor. Ik had gewoon even nood aan zo'n random artikel. En, nu hebben jullie een idee van mijn lipproductenstash ;)
Liefs, Amber ♥

1 comment:

  1. Leuke stash & leuk om een gedeelte van te zien :)
    X

    ReplyDelete