Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

STASH | Washi tape ♥

Washi tape, intussen is het al zo bekend dat iedereen wel weet wat het is, denk ik. Toen het nog maar net een 'hype' werd, schreef ik er hier een artikel over. Dat is zo'n anderhalf jaar geleden, maar nu denk ik dat iedereen wel masking/washi tape heeft of kent. In dat artikel van anderhalf jaar geleden liet ik ook mijn stash zien. Die is ondertussen erg gegroeid, en daarom leek het me een leuk idee om mijn stash nog eens te laten zien in dit artikel! ♥

eBay

Hema

Action

Flying Tiger - ?

?

eBay

?

Action

Action

Houden jullie ook zo van masking tape/washi tape? Let me know!
Liefs, Amber♥

1 comment:

  1. Leuk om te zien wat je aan washi tape hebt, wat een hoop! En erg leuke tapejes (is dat een woord?) heb je! :)

    ReplyDelete