Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

UPDATE | 50 random facts about me ~ 2 april 2014 ♥

Ongeveer een jaar geleden deed ik de '50 random facts about me'-TAG op mijn blog. Deze las ik laatst terug, en ik vond de antwoorden die ik gaf best grappig! Sommige dingen zijn heel erg veranderd, andere dingen zijn exact hetzelfde gebleven. Ik geef mijn mening over de 50 feiten die ik een jaar geleden gaf over mezelf! ♥

1) Ik heb een kat, en ze heet 'poes'. ~ Dat is nog steeds zo. Ik hou van hem!
2) Ik kan niet zonder mijn beste vriendinnen <3 ~ Hoewel die beste vriendinnen nu gedeeltelijk andere vriendinnen zijn, hou ik superveel van ze!
3) Ik hou van Jaimi's filmpjes (van Lifesplash) ~ Ja hoor. Ze is zo inspirerend!
4) Ik ben verslaafd aan shoppen. ~ Oh ja.
5) Mijn favoriete winkel is sowieso Primark. ~ Yess.
6) Ik heb nu écht een voorhistorische GSM en wil heel graag een IPhone. ~ Die iPhone heb ik inmiddels, en wàt ben ik er blij mee!
7) Ik hou van de kleur lila. ~ Hmm, voor de lente misschien, ik hou nu meer van goud en zwart, haha.
8) Ik zit in het derde middelbaar... ~ Inmiddels in het vierde!
9) ... en ik doe Latijn-Wiskunde (zo heet dat toch in België) ~ Jep, nog steeds dezelfde richtig.
10) Ik heb twee jongere broers, Robbe (11) en Lars (9). ~ Die zijn nu ook een jaartje ouder, natuurlijk.
11) Ik wil wou heel graag een zusje... ~ Maar ik heb een klein nichtje en daar ben ik ook superblij mee!
12) Ik heb een superschattig nichtje van bijna 1 jaar langs papa's kant... ~ Binnenkort ook een neefje!
13) ... en 3 oudere neven, 2 oudere nichten en 2 nichten die ongeveer even oud als mij zijn aan mama's kant. ~ Waarvan 2 nichten en 2 neven in Amerika wonen...
14) Ik hou van DIY's en creatief bezig zijn, maar ben er meestal te lui voor. ~ Dat is nog steeds zo, haha.
15) Ik wil graag filmpjes gaan maken, maar ik spaar nog voor een camera. ~ Nu ik een camera heb (niet zelf gekocht hoor, hij is van mijn papa), komt het er toch niet van. Bleh, ik weet het niet.
16) Ik begin héél vaak aan een blogartikel, maar heb na een paar zinnen al geen zin meer. ~ Daar probeer ik aan te werken, en het lukt!
17) Ik heb wel rokjes en jurkjes en vind het heel mooi; maar ik voel me er echt niet 'veilig' in. ~ Ik wil het echt vaker gaan dragen, en dat ga ik zeker doen als het weer warmer wordt.
18) Ik ben 20 augustus 1999 om 14:00 geboren. ~ Ook dat is niet veranderd, haha.
19) Ik heb geen 'hangkast' voor mijn kleding op mijn kamer - alleen een ladekast -, maar ik wil het zo graag! ~ Intussen heb ik wel een kledingrekje, gelukkig maar, want al mijn kleding past niet meer in die ladekast!
20) Mijn kamer heeft een schuine muur en een dakraam, want het is op de tweede verdieping. ~ En dat is nog niet veranderd, hoewel mijn inrichting wel heel erg is veranderd!
21) Ik spendeer veel te veel tijd op WeHeartIt. ~ De laatste tijd terug wel, ik krijg er altijd inspiratie van!
22) Ik heb inspiratie-aanvallen op de meest irritante plekken (tijdens een examen bijvoorbeeld) ~ Oh ja.
23) Ik snap niets van de schoolrichtingbenamingen in Nederland. ~ Nog steeds niet.
24) Zoella en Bethany Mota zijn mijn YouTube-female-crushes... ~ Zoella zeker wel, maar Beth post te weinig de laatste tijd, vind ik...
25) En Ricky Dillon en Connor Franta zijn maar YouTube-male-crushes. ~ Nah, Ricky niet echt meer. Connor zeker wel! Alfie daarnaast ook.
26) Mijn opa is mijn peter en daar is hij trots op. :) ~ Dat is nog steeds zo!
27) Elk jaar gaan we de eerste week van de zomervakantie met de hele familie (papa's kant) naar zee. ~ Ik kijk er nu al naar uit!
28) Ik doe niet aan sport... ~ Ik probeer elke zondag te gaan joggen want mijn conditie is écht heel slecht, maar vandaag is het zondag en nee, het is er niet van gekomen. Oeps...
29) Ik fiets wel naar school, 4km heen en 4km terug! En daar ben ik trots op :) ~ Goh, trots... Ik doe het omdat het moet haha, en zoveel is 4km nu ook weer niet ;)
30) Zaterdagochtend om half 9 (aawtsj, veel te vroeg) ga ik naar de tekenschool, tot 12 uur. ~ Daar ben ik dit jaar mee gestopt. Ik moest er écht te vroeg uit! Nu kan ik gewoon uitslapen op zaterdag, heerlijk.
31) Ik hou al mijn rekeningen bij en bewaar ze in een boekje... ~ Dit doe ik nu al bijna 3 jaar! 
32) ... en zo reken ik elke maand uit wat ik uitgeef :) ~ Soms vergeet ik wel eens iets op te schrijven of bij te houden, dus heel nauwkeurig is het niet. Toch geeft het me een goed idee!
33) Ik ben verslaafd aan mijn Wreck This Journal. ~ Die heb ik afgemaakt en ligt ergens begraven in het bos achter mijn huis!
34) Dit jaar mogen we eindelijk nagellak op school! ~ Ik kon me al bijna niet meer inbeelden dat dat ooit niet mocht, haha! 
35) Je zal me dan ook bijna nooit zonder nagellak zien. ~ Nooit, echt nooit. Ik voel me naakt zonder!
36) Ik ken echt niets van HTML-codes, maar zou het wel graag willen leren. ~ Dat wil ik nog steeds!
37) Ik ben heel veel bezig met de lay-out van mijn blog... ~ Nu ben ik wel tevreden over mijn lay-out!
38) Maar altijd als ik iets veranderd heb, is het nét niet goed genoeg en wordt het terug het oude :) ~ Als ik deze lay-out beu ben, ga ik hulp vragen aan iemand die er iets van kent, anders komt het er toch niet van om een lay-out te maken waar ik écht blij mee ben.
39) Ik wil heel graag eens naar Fiji, of een ander tropisch eiland met palmbomen en hangmatten. ~ Oh, dat brengt me weer in zomerstemming!
40) Ik lees - nu nog steeds! - graag de strips van Kiekeboe :) ~ Nee, daar heb ik nu écht geen tijd en zin meer voor. Als ik wil lezen, lees ik veel liever een boek. 
41) Mijn kamer is rood geschilderd, maar ik zou het graag wat rustiger willen. ~ Ik droom nog steeds van een helemaal witte kamer met veel accessoires...
42) Ik heb op mijn kamer een laddertje naar nog een soort kleine verdieping, waar mijn bed staat. ~ Dat is nog steeds zo, hoewel ik het daar nu wel gezelliger heb gemaakt met veel kussentjes en alles.
43) Ik hou van Action! ~ Oh yes.
44) Ik zou graag wat meer leren over fotografie. ~ Zeker weten!
45) Ik heb (bijna) een wasbak op mijn kamer! ~ Schrap die bijna maar, haha. Ik vind het heel handig, omdat op de etage waar mijn kamer is, geen badkamer is en ik normaal altijd naar beneden moet.
46) Ik doe aan Postcrossing (klik) en vind het echt heel leuk. ~ Dat doe ik nu niet meer, omdat het best duur wordt als je altijd kaartjes naar het buitenland moet sturen.
47) Ik ben verslaafd aan Polyvore, outfits & andere dingen maken daar vind ik echt geweldig! ~ Ik vind het nog steeds erg leuk, maar verslaafd is een groot woord, haha. 
48) Naast Polyvore ben ik ook verslaafd aan Instagram en Snapchat :) ~ Snapchat iets minder, maar Instagram zeker wel!
49) Ik wordt helemaal blij van al jullie reacties! ~ Jaa!
50) Ik ben verslaafd aan Oreo's, Nerds en Arizona. ~ American fooood!
Haha, ik vind het echt grappig om artikelen terug te lezen die ik een jaar geleden schreef. Ik merk echt dat ik veranderd ben - daarom helemaal niet negatief, hoor! Hopelijk vonden jullie dit artikel ook leuk om te lezen. 
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment