Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Wat met mijn blog? ♥

Hee allemaal!
Jullie zullen vast wel gemerkt hebben dat ik de laatste tijd heel onactief ben op mijn blog. De reden hiervoor is dat ik het gewoon heel druk heb, maar er is meer. De reden die zó vaak gezegd wordt is huiswerk, dus hierin ga ik niet origineel zijn, haha. School is gewoon héél druk momenteel, en school gaat - jammer genoeg - nog altijd voor op mijn blog. Ik weet het niet, maar ik heb er even over zitten nadenken om te stoppen met bloggen. Langs de andere kant zou  ik het bloggen heel erg missen en vind ik het zonde om mijn passie die ik meer dan twee jaar heb uitgevoerd, zomaar te laten gaan... Maar het probleem is dat ik het gevoel heb dat ik voor niemand schrijf, en dat terwijl ik er zoveel tijd in steek. Mijn volgers en views stagneren al een hele tijd, en mijn grootste aantal lezers zijn mijn vriendinnen en mensen die ik ken. Je zou kunnen zeggen dat ik geduldig moet zijn, maar dat is moeilijk. Wees gerust - ik heb besloten dat ik toch niet ga stoppen, maar er zullen waarschijnlijk wel enkele veranderingen komen... Het principe dat ik elke dag een artikel online gooi wordt iets te hoog gegrepen. Ik steek er al mijn vrije tijd in - als ik die al heb - en het is gewoon een te hoog niveau voor mij. Daarom dacht ik eraan om iets spontaner te gaan bloggen. Normaal gezien komt er dagelijks een artikel om 14u online, maar het kan dat ik 's avonds nog een artikel schrijf en die dan meteen online gooi. Anders wordt alles wat eentonig en saai, niet? Dat brengt verandering en ik denk dat ik dan weer de motivatie kan vinden om lekker veel te bloggen.
Dat was het! In ieder geval, sorry dat ik de voorbije dagen niets gepost heb. Ik ga dit weekend en de volgende dagen proberen zo veel mogelijk artikels te schrijven, tot zover me dat lukt natuurlijk! Over twee weken is het vakantie, dus dan ga ik me waarschijnlijk weer helemaal op mijn blog kunnen concentreren. Voor de volgende twee weken kan ik jullie dus niets beloven, maar ik doe mijn best!
Liefs, Amber♥

6 comments:

  1. Jammer dat je niet veel bezoekers krijgt. Je verdient meer! Je artikels zijn altijd leuk om te lezen. Zelf post ik nu maar 1 keer per week. En dat is zelfs lastig vanwege school etc. Ik ben blij dat je niet stopt'

    ReplyDelete
  2. Erg jammer van die weinig bezoekers en dergelijk! Maar wel een goede keuze om door te gaan met bloggen! Ik snap dat het druk kan zijn met school, en dat is helemaal niet erg hoor! Dat hebben we allemaal. Bloggen moet een hobby blijven, en geen verplichting, dus voel je lekker vrij en plaats een artikel wanneer jij dat wil! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedankt voor je reactie, ik vind het echt heel lief van je dat je de moeite neemt om te reageren :) Het doet me goed!

      Delete
  3. Ik zou het echt super jammer vinden moest je stoppen met bloggen!toen ik jou had "ontdekt" las ik meteen alles door, omdat het zooo interessant was! Dit doe ik normaal nooit! Ik vind jou blog interessanter dan vele grote blogs, dus ik denk echt wel dat jij het zou kunnen maken! Ik had ook aan heel wat vriendinnen over je blog vertelt en zij vonden dat ook! Wat ik wil zeggen is dat je helemaal niet voor niemand blogt. Maar als het echt niet anders kan... Dan begrijp ik het wel :/ ik blog 2 keer per week en dat is soms zelfs al onhaalbaar :/ en dit klinkt misschien echt super vreemd om dit van mij te horen ofzo, maar ik vond dat je het moest weten!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh Nathalie, echt, je moest eens weten hoe lief ik deze reactie vind. Echt, superhard bedankt! Ik stop niet, maar het is echt heel lief van je :) ♥

      Delete