Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

WISHLIST | Primark ♥

Tja, ik kan het gewoon niet laten. Als ik me verveel, kijk ik gewoon even op een paar webshops en ik vermaak me gerust een paar uren. De Primark heeft - jammer genoeg - geen webshop, maar op de 'what's new' pagina vind je ook een groot deel van wat Primark op het moment verkoopt. Daarvan heb ik een wishlist samengesteld! Niet alleen met kleding, maar ook met accessoires en lifestyle-dingen. Kijk je mee? ♥
Mug - £1,50

Palmtree printed cushion - £3

Lacy shorts - £10

Plaid - £10

Skater dress - £8

Lounge pants with minions - £7

Skater skirt - £8

Pyjama shorts - £3

Cushion - £6

Blouse - £10

Printed top - £6

Cushion - £3

Ripped jeans - £13

Shirt - £8

High-waisted jeans - £10

Party top - £8

Summer top - £4












1 comment:

  1. Leuke wishlist! Ik vind het ook altijd leuk om op de 'whats-new' pagina van de Primark te kijken. De mokken en de pyjamabroek zijn echt mijn favorieten! :)

    ReplyDelete