Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

EMPTIES #3 ♥

Hee!
Het is weer een tijdje geleden, maar ik heb weer wat producten opgemaakt. En dat betekent een 'empties'-artikel! Deze keer zijn er een aantal producten opgegaan die ik echt heel fijn vond en lang heb gebruikt. Die wil ik dus graag opnieuw kopen! Ik schrijf bij elk product wat ik ervan vond. Lees je mee? ♥

Dit chocolademasker van Dr. Van Der Hoog kocht ik bij Action voor €0,89, dacht ik. Ik had zin in een masker, en deze trok me meteen aan! Ik hou echt veel te erg van chocolade, haha. Hij rook ook echt naar chocolade, heerlijk! Jammer genoeg deed hij niet zo heel veel voor mijn huid, maar het was wel gewoon een leuk ontspanningsmoment. 

Ik hou van de shampoo en conditioner van Rituals! Ze maken mijn haar allemaal heel erg zacht en oh, wat ruiken ze lekker. Ik heb al een aantal mini's gehad, en deze rook weer heerlijk. De verpakking ziet er ook zo mooi uit! Jammer dat hij op is.

Deze heb ik zó lang gebruikt, wauw. Het is een gezichtsscrub die ik exact een jaar geleden heb gekregen van de webshop FreshWaterValley. In februari 2014 kreeg ik deze scrub binnen, en sindsdien gebruik ik hem ongeveer 2 keer per week. Dat heb ik een jaar lang gedaan, tot nu dus, een jaar later! Deze scrub was zó geweldig, hij maakte mijn gezichtsconditie echt beter, en nu hij op is merk ik echt verschil. 

Dit is zo jammer, hier heb ik echt spijt van dat hij op is, haha. Sinds mei 2014 gebruik ik deze lotion ongeveer elke avond. Ik zeg ongeveer, omdat ik het wel eens durfde vergeten, haha. Elke avond reinigde ik mijn huid met dit product, en wat was ik er tevreden over! Deze wil ik echt wel opnieuw kopen.

Toen mijn reinigingslotion van Nuxe op was, heb ik deze even gebruikt. Ik vond deze tussen mijn mini's, een tonic van de Delhaize, haha. Eigenlijk was hij nog best fijn! Hij maakte mijn huid gewoon goed schoon, ik was er tevreden over. Jammer genoeg was deze minder zuinig, en was hij dus snel op.

Af en toe pik ik eens een testertje uit mijn gevulde testerdoos, en deze keer waren dat deze drie huidverzorgingstesters van Clinique. Ik was toe aan iets nieuws en wou deze wel eens proberen. Wauw, ik ben zó enthousiast over deze testers! Ze maakten mijn huid superzacht, mijn huid straalde en zag er echt beter uit. Ik wil deze producten zó graag fullsize, jammer genoeg is Clinique best duur...

Sinds ik puffs heb ontdekt, gebruik ik niets anders meer onder de douche. Eigenlijk is het een vervanging voor een washandje, alleen schuimt je douchegel veel meer. Ook heeft het een soort scrub-effect. Deze puff was lekker groot, maar begon echt kapot te gaan. Ik heb hem wel erg lang gebruikt, maar was toe aan een nieuwe. 

Tot morgen!
Liefs, Amber ♥

1 comment: