Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Het enige echte kleurboek voor volwassenen + De enige echte kleuragenda ♥

Hee allemaal!
Ik denk dat jullie het kleurboek voor volwassenen inmiddels allemaal al kennen. Het was redelijk bekend en populair toen het net nieuw was, maar nu hoor ik er weer minder over. Trouwens, er komt nu ook een 'puntjes verbinden voor volwassenen', hoe cool is dat? Anyways, ik heb het Enige echte kleurboek voor volwassenen én De enige echte kleuragenda. Ik ga jullie in dit artikel een paar van mijn 'creaties' laten zien, haha! ♥
Misschien begrijp je totaal niets van deze 'rage'. Het is ook moeilijk om te snappen: waarom zou er iemand voor zijn plezier tekeningen inkleuren, zoals de kleine kinderen? Ik vond het eerst ook maar niks, maar nu ben ik zó blij dat ik zo'n boekjes heb. Ik kom er gewoon van tot rust, als ik even niet weet wat ik moet doen ga ik even kleuren. Haha, dat klinkt echt raar om te zeggen! Ik vind kleuren rustgevend, laten we het daarop houden. Ik laat jullie enkele van mijn (begonnen) tekeningen zien!








Ik heb er nog niet heel veel afgemaakt, zie ik nu. Maar als ik zin heb om te kleuren, begin ik liever een nieuwe, haha! Ik wil trouwens nu eerst meer in mijn agenda kleuren, want na dit jaar kan ik die niet meer gebruiken. Het kleurboek kan nog altijd daarna gebruikt worden! 
Hebben jullie al zo'n kleurboek voor volwassenen? Wat vinden jullie ervan?
Liefs, Amber ♥

3 comments:

  1. Ziet er leuk uit! Ik vond het eerst ook maar niks, maar ik begin eindelijk de 'fun' ervan in te zien. :) Tekenen of kleuren kan inderdaad heel rustgevend zijn!

    ReplyDelete
  2. Die agenda lijkt me wel erg handig :)

    ReplyDelete
  3. Ik heb het kleurboek ook en vind het echt geweldig rustgevend! Als hij vol is is het ook leuk om in terug te bladeren haha! ♥

    ReplyDelete