Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Inspiring bloggers ♥

Hee! ♥
Zelf houd ik niet alleen een blog bij, ik lees ook heel veel andere blogs. Ik kan er heel veel inspiratie van kijken als ik andere blogs lees. Niet om blogposts helemaal over te nemen natuurlijk, maar ik haal er altijd ideeën en inspiratie uit. In dit artikel laat ik jullie een lijstje zien van mijn 9 favoriete inspirerende bloggers! Ze staan niet in volgorde, ik heb gewoon 9 blogs op een rijtje gezet. Bekende of minder bekende bloggers, ik gooi ze allemaal door elkaar! ♥

LunaLovelyWorld (Luna)
De blog van Luna vind ik echt supertof. Ik word er spontaan blij van als ik zie dat ze een nieuwe post heeft gemaakt! Ik vind haar foto's prachtig, ze heeft zeker een eigen stijl en dat vind ik zo leuk aan haar. Ook Luna's outfits vind ik supermooi en inspirerend, niet basic, maar eerder gewaagd en met een eigen stijl. Ook haar filmpjes en persoonlijke artikelen vind ik superleuk! 

Muchable (Romy)
Romy van de blog Muchable is ook echt heel inspirerend voor mij. Allereerst tekent ze supermooi, ze heeft ook een apart Instagram-account waar ze mensen natekent. Mij heeft ze ook al eens nagetekend, dat vond ik echt supertof! Romy vlogt dagelijks, en ook haar vlogs bekijk ik af en toe. Niet elke dag, maar soms wel als ik er zin in heb. Ook vind ik de kledingstijl van Romy supertof. Ze winkelt vaak in tweedehandswinkels en ze staat echt super met de kleding die ze daar koopt. 

♥ BigCozySweater (Romy)
Nog een Romy, haha. Deze blog ontdekte ik deze zomer, en ik vind hem superleuk. Haar foto's zijn echt heel mooi, en haar artikelen zijn lekker spontaan, ze lezen heel vlot. Ik heb heel veel Romy's reviews, ze zijn perfect geschreven hoe ik het wil. Niet te veel informatie, maar ook niet te weinig. Deze blog check ik ook regelmatig, hoewel ze niet zo actief is.

♥ Simply Emily (Emily)
Emily haar blog is ook heerlijk om te lezen als je even rustig wilt ontspannen. Vooral haar outfitposts vind ik geweldig! Ze komt ook vaak met een geweldig, nieuw idee dat ze supertof uitwerkt. Ook haar shoplogs vind ik geweldig, ze heeft een supertoffe stijl.

♥ VeraCamilla (Vera)
Ik denk dat jullie allemaal Vera wel kennen. Ze is heel bekend, en ik vind haar echt een prachtige blogster! Vooral haar filmpjes vind ik leuk, specifieker de shoplogs vind ik het allerleukst. Haar stijl is zo geweldig, lief, pastel-achtig, en toch soms stoer. Ze heeft een appartement in Amsterdam en wauw, ik ben zó jaloers op haar interieur. Het is echt perfect en het zou zo uit een interieurboek kunnen komen! 

♥ AnneSolveig (Anne)
Om te beginnen vind ik dat Anne een geweldige stijl heeft. Haar Instagramfoto's kun je er zó uitpikken, en die stijl vind ik juist zo leuk. Anne schrijft eerder over lifestyle, bijvoorbeeld sport, het bloggen zelf, haar persoonlijke leven enzovoort. Ook weer eens wat anders! 

♥ LifeSplash (Jiami)
Jiami is even oud als mij, en ze behoort écht wel tot de top. Haar kledingstijl is fantastisch, en ik ben jaloers op haar prachtige kamer. Ze heeft heel veel kleding en haar kamer is zo stijlvol. Minimalistisch, maar toch met leuke accenten. Jiami's filmpjes kijk ik altijd, zeker als ze over fashion gaan. Vooral haar shoplogs vind ik geweldig!

♥ Teskuh (Teske)
Teske, een naam die - denk ik - bij jullie bekend in de oren klinkt. Ook haar blog en YouTube-kanaal zijn populair, en ik kan helemaal snappen waarom! Teske's video's zijn echt prachtig in elkaar gestoken. Ze heeft een hele leuke persoonlijkheid en dat merk je ook als je haar filmpjes kijkt. Ook haar artikelen zijn heel tof, ik lees vooral haar non-beauty graag, haha.

♥ LotteLovesBeauty (Lotte)
Wat ik aan de blog van Lotte zo leuk vind, zijn vooral haar filmpjes. Eigenlijk vooral haar shoplogs, haha! Als ik eerlijk mag zijn, lees/bekijk ik ongeveer uitsluitend haar shoplogs, maar die zijn dan ook geweldig. Lotte heeft echt een kledingstijl die supergoed aansluit op de mijne. De winkels waar ze het liefste shopt, zoals H&M, Primark, Vero Moda, Only etc., daar shop ik ook graag. Ik haal altijd veel inspiratie uit haar shoplogs! Wat ik ook leuk vind, is dat ze altijd een beeld bij haar filmpjes doet waarin je kan zien hoe de kledingstukken haar staan.

Nieuwe blogs ontdekken is altijd leuk, toch? Sommige blogs kenden jullie waarschijnlijk al, anderen misschien nog niet. Dan raad ik je zeker aan om die blogs te gaan bekijken! Ze staan trouwens in een random volgorde, moest je je dat afvragen.
Liefs, Amber ♥

3 comments:

  1. Leuke bloggers!!! Ik ken een paar.. die ik ook volg! :)

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke blogs! Ik kende ze nog niet allemaal, ga zo zeker een kijkje nemen!

    ReplyDelete