Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

MEET MY CAT! ♥

Hi! ♥
Ik heb het nog bijna nooit vermeld op mijn blog, maar ik hou echt van katten. Gezellig knuffelen op de bank, ze horen spinnen als je ze streelt, of als ze weer eens een gekke sprong maakt. Ik hou van mijn kat! Eindelijk is het me gelukt een paar mooie foto's van haar te schieten. Ik stel jullie voor: POES! ♥


Jep, mijn kat heet 'poes'. Oorspronkelijk hadden we ze Gijs genoemd (van grijs, snap je? Haha), voluit Holle Bolle Gijs. Jep, van de Efteling. Omdat we dat eigenlijk toch maar suf vonden, noemden we haar maar gewoon Poes. En ze luistert ook echt naar die naam! Als je 'poes' roept, kijkt ze je aan. Zo schattig! Stiekem is het eigenlijk een hij, maar ik zeg vanzelf altijd ze. Dat klinkt schattiger, haha!
Onze kat (onze, want hij is van iedereen is ons gezin, officiëel dan :)) is nu bijna 9 jaar oud, en we hebben haar sinds we in ons nieuwe huis wonen. Ze komt binnen en buiten, maar meestal zit ze gewoon buiten. 's Avonds komt ze wel graag knuffelen op de zetel! Overdag gaat ze ook soms stiekem naar mijn kamer om er te slapen, ookal mag dat niet. 
Ze heeft vaak genoeg ruzie met andere katten in onze straat, en we hebben hen al een paar keer uit elkaar moeten halen... Tja, dat heb je met buitenkatten! Gelukkig heeft ze altijd mij nog om haar te troosten :)
Goed, dat was een lang genoeg kennismakingstekstje. Hier komen foto's!










Hebben jullie ook een kat?
Liefs, Amber♥

2 comments:

  1. echt een super blog! Ik ben ook net een blog gestart maar het lukt nog niet goed met het sjabloon enzo zou je hier eens een artikel over willen maken? Ook lukt het me nooit om een perfecte header te maken... Ik hoop dat je me wil helpen, ik kijk echt naar je op!

    ReplyDelete
  2. Awh, wat is je kat schattig, echt heel lief! <3 En mooie foto's trouwens!

    ReplyDelete