Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My month in Instagram photos | January ♥

Hi!
Als eerste wil ik jullie even bedanken. Ik heb enkele hele lieve en motiverende reacties gekregen op mijn vorige artikel, bedankt daarvoor! 
Voor vandaag heb ik weer een persoonlijk artikel voor jullie. Want het is februari! Januari heeft echt heel lang geduurd, school was veel te druk en het bleef maar duren. Gelukkig is het nu februari, een kortere maand mét een week vakantie over twee weken! Ik laat jullie zien wat ik in januari op Instagram heb gepost, en zo krijgen jullie een kijkje in mijn leven. ♥

Begin deze maand zat ik nog in Frankrijk, te skiën! Dat lijk al zó lang geleden... We hebben er ook Nieuwjaar gevierd, het was een topweek!

Deze foto heb ik genomen op onze laatste skidag. Ik wil terug!

Een selfie, de eerste van 2015. Moet kunnen!

Ik ben echt verliefd op deze sokken. Emma nam ze mee uit de Primark in Londen, thanks!

Ik weet het niet, deze foto vond ik wel iets hebben. Jammer genoeg is die horloge inmiddels stuk :(

Die winterochtenluchten zijn zó mooi!

Pizzaaaa♥

Mijn lieve kat is loopt altijd weg als ik een foto wil nemen, dus dan doe ik het maar als ze slaapt.

In januari ging ik naar twee feestjes, de 100-dagenfuif van onze school en de sweet 16 van een vriendin. Daarvoor sprak ik af met Emma, en toen maakten we deze foto!

Op mijn Instagram komt verdacht veel eten voor, oeps...

Ongeveer 10 jaar geleden! Ik vind de foto best leuk, met het riet en het water op de achtergrond...

Het waren solden en natuurlijk ging ik shoppen! Het topje met pied-de-poule print deed ik aan voor de 100-dagen en het zwarte rokje ga ik volgende week aandoen, op een andere sweet 16.

Het had gesneeuwd! We gingen te voet naar de winkel en Robbe (broer) schoot een paar foto's.

Oeps, nog meer eten...

En eindelijk, een foto van mijn kat als ze wél keek en wakker was! 

Ik kocht deze sokjes een tijdje geleden en was ze al vergeten, maar hoe schattig zijn ze, met dat kanten randje?

Ik kocht hoge, grijze, tweedehands All Stars voor €10 inclusief verzending! Deze kunnen bij mijn collectie. Ik hou van All Stars!

Zo zag mijn maand er ongeveer uit! Niet veel bijzonders, school was het hoofdonderdeel deze maand. Laten we hopen dat februari minder druk wordt!
Liefs, Amber♥

2 comments:

  1. Leuk artikel! En die grijze sokken met die franjes, zijn echt leuk :D.

    ReplyDelete
  2. Wat een leuk idee voor een artikel ! mooie foto's
    Xx Lin

    ReplyDelete