Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NEW IN | Adidas Superstar 2 ♥

Yes! Eindelijk heb ik mijn nieuwe schatjes binnen. Ik bestelde ze op Zalando en na een paar dagen lagen ze op mij te wachten toen ik thuis kwam van school! Ik heb het over mijn Adidassen. Het zijn de Superstars 2, en ik ben echt superblij dat ik ze heb kunnen bestellen, want ze zijn bijna overal uitverkocht. Ik kreeg er ook nog eens een korting op! ♥













Oeps, ik kon maar niet stoppen met foto's maken. Ik ben echt verliefd op mijn newpies! Door de gouden details zijn ze nét iets anders dan de gewone Superstars (waar iedereen bij ons op school mee rondloopt), en dat vind ik er juist leuk aan.
Het leukste aan deze babies is dat ik ze met extra korting heb kunnen scoren! Ik heb ze bij de kinderen gekocht (de kindermaten gaan tot maat 40 en zijn een heel stuk goedkoper, tip!), en daarbij heb ik nog een kortingscode van €10 gebruikt. Uiteindelijk heb ik nog €54,95 betaald voor deze schoenen. Score!
Wat vinden jullie van deze schoenen? Liefs, Amber ♥

4 comments: