Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

PHOTOGRAPHY | Het strand in de winter ♥

Een dagje uitwaaien op het stand in de winter, heerlijk vind ik dat. Zondag ging ik met mijn gezin een dagje naar het strand in Nederland. We maakten een wandeling door de duinen, op het strand en door de polders. Ik werd er helemaal ontspannen van! Het was er echt heel mooi en ik heb heel veel foto's genomen die dag. Ik laat er een paar aan jullie zien! ♥





















Hoe vinden jullie de foto's geworden?
Veel liefs, Amber ♥

6 comments:

  1. WoW Amber da zijn echt schone foto's! Xx

    ReplyDelete
  2. Wow! De foto's zijn heel mooi geworden!

    ReplyDelete
  3. Is dat 't Zwin bij Cadzand? Lijkt er namelijk sterk op. Eén van mijn favo plekjes

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, dat klopt. Het is echt prachtig daar, wauw.
      Liefs!

      Delete