Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Polyvore Friday | Chic spring party ♥

Hi! ♥
Kon het maar sneller lente worden. Ik ben het koude weer zat en ik wil warm weer, groene bomen, bloemen en fluitende vogels. Jammer genoeg zal ik nog even geduld moeten hebben... In de lente zijn er over het algemeen veel familiefeesten (of is dat alleen zo bij mij?). De lente is het perfecte seizoen voor een huwelijk, communie of een ander feest. Als je naar zo'n feest moet en je wil je wat chic kleden, heb ik vandaag een leuke, classy inspiratie-outfit voor jullie! Kijk je mee?

chic spring party

Black top
€41 - forevernew.com.au


Jacket
€54 - johnlewis.com


Black skirt
€15 - sheinside.com


Leather boots
€175 - needsupply.com


Earrings
€21.53 - luisaviaroma.com


Nude nagellak
€9,42 - naturisimo.com



Happy Friday! Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment