Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Polyvore Friday | Winter to spring ♥

Happy Friday!
Yes, naar deze dag heb ik zo hard uitgekeken. Het is vakantie! Ik had er echt nood aan, wauw. Deze periode had écht te lang geduurd, ik heb zo'n (korte) break gewoon nodig. Het is maar een weekje, maar toch. Ik hoop dat het genoeg is haha, maar ik vrees ervoor. In ieder geval ga ik veel dingen doen in de vakantie! Vroeg genoeg opstaan om te beginnen, anders is de helft van je dag al voorbij zonder dat je iets hebt gedaan. Ook ga ik veel shoppen (Primark, Leuven en Antwerpen), afspreken met vriendinnen, op weekend, ik heb er zin in! Anyways, de outfit voor deze vrijdag is al een klein beetje lente-achtig. Omdat ik de kou beu ben en ik lente wil!♥

winter to spring

Sweater
€25 - blackfive.com


Jeans
€175 - scoopnyc.com


Roshe Runs
€94 - johnlewis.com


Burberry watch
€440 - nordstrom.com


Headphones
€245 - avenue32.com


Nail polish
€6,42 - sleekhair.com


Tot morgen!
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment