Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

REVIEW | eBay colour magic lip balm ♥

Hi!
Met eBay weet je het nooit goed. Je kan een complete miskoop doen, of je kan een megakoopje ontdekken. Jammer genoeg weet je nooit op voorhand welke van de twee je zal kopen... Ik volg een topic op het forum van Girlscene met eBay aankopen en reviews, dus miskopen worden steeds 'zeldzamer'. Anyways, laatst bestelde ik de bekende Colour magic lipbalm, een lippenbalsem die er normaal uitziet, maar die er gekleurd uitziet op je lippen. Ik deel mijn mening in dit artikel! ♥

De verpakking van de lippenbalsem vind ik er niet zo heel aantrekkelijk uitzien. Er is niet iets heel bijzonders aan, vind ik. Ook het groene ziet er niet echt smakelijk uit, maar oké. Het gaat om het product zelf, natuurlijk! 
Het 'stiftje' zelf is redelijk dun. Het zit losjes in het omhulsel, wat je te danken hebt aan de spotgoedkope prijs, natuurlijk. Het product is niet bepaald hard, maar ook niet heel romig. Eerder iets ertussenin, het kan ermee door. 
Zoals ik al zei ziet het product er helemaal niet gekleurd uit, maar gewoon 'normaal'. Als je het aanbrengt op je lippen zou er een kleur vanaf moeten komen. Hoe dat ooit kan is me een raadsel... Hoogstwaarschijnlijk komen er heel veel chemische producten enzo bij kijken, maar oké. Ik vind het idee zeker heel leuk! 
Als ik de kleur swatch, wordt de kleur stilaan roze. Eerst zie je er nog niets van, maar een paar seconden later wordt de kleur feller en feller, supertof! De swatch is trouwens nog heel erg lang op mijn hand blijven zitten. Twee dagen later - na heel wat wasbeurten dus - zag je de swatch nog altijd op mijn hand! 
Zo ziet de lippenbalsem eruit op mijn lippen. Zoals je kan zien geeft het wel een degelijk pigment af, dus het effect is er zeker! Ik vind wel dat de kleur zich niet mooi verdeeld over mijn lippen. Van ver zie je dat niet zo, maar wel als je een close-upfoto ziet, zoals hier.  
 Ik vind het idee van een lippenbalsem die verandert van kleur op je lippen supertof en origineel! Het is iets nieuws dat ik nog niet eerder had gezien. De lippenbalsem geeft een subtiel, lief kleurtje af op mijn lippen. Het staat leuk voor een alledaagse look!
Kenden jullie deze speciale lippenbalsem al?
Liefs, Amber♥

3 comments:

  1. Leuke review, en mooie foto's! Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede en fijne lippenbalsem. Maar ik heb het liefst eentje die transparant is, en die je dus niet tot nauwelijks ziet op je lippen, haha. Maar deze ziet er zeker heel mooi uit!

    ReplyDelete
  2. Leuk!
    Mooi kleurtje, wat ze al allemaal niet uitvinden hahaha :)!
    X

    ReplyDelete
  3. wow echt leuk! en lief kleurtje geeft het af! :)

    ReplyDelete