Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

REVIEW | Kneipp douche scrub mint eucalyptus ♥

Hi!
Vandaag heb ik een review voor jullie! Kneipp is met een nieuwe douche scrub gekomen, met de geur mint - eucalyptus. Een lekker frisse geur die je helemaal wakker maakt, en je huid nog eens zacht én schoon maakt ook! Benieuwd wat ik over deze scrub vind? ♥

De geur van dit product is - zoals je al kan zien aan de naam en de verpakking - lekker fris. Van zodra je de dop opent, komt er een heerlijke, frisse geur je tegemoet! Ook als je de scrub aanbrengt, blijft deze geur in je douche hangen. Jammer genoeg ruik ik niets meer van de frisheid als ik me heb afgedroogd... Maar misschien is dat ook wel goed, ik vind het in ieder geval beter dan dat je de hele dag een wolk van mint rond je heen hebt hangen. 
Persoonlijk hou ik wel van de geur mint - eucalyptus, het is lekker fris en het doet me denken aan een sauna. Maar ik moet wel toegeven dat het een geur is waarvan je moet houden.
De bedoeling van deze douchegel is dat je hem onder de douche aanbrengt en hem dan in ronddraaiende beweging inmasseert. Ik gebruik hem het liefste met een puff - omdat ik altijd een puff gebruik in de douche, ik vind het gewoon fijner. Het schuimt meer, haha! En zo heb je nog een extra scrub-effect. Deze manier vind ik wel fijn! 
De structuur is redelijk lopend, wat logisch is voor een scrub in een tube. Als je een scrub in een potje hebt, is die normaal wat vaster. Deze structuur is redelijk lopend, maar natuurlijk ook vaster dan een gewone douchegel. 
Er zitten zeker genoeg korreltjes in de scrub! Als je de structuur bekijkt zitten er erg veel korreltjes in, die grof genoeg zijn. Niet zodat het pijn doet als je je huid scrubt, maar gewoon hard genoeg zodat het de dode huidcellen wegneemt en je huid zacht achterlaat. 
Een extra voordeel aan Kneipp is dat ze niet testen op dieren, wat ik echt een pluspunt vind! Ook zijn al hun producten zeep- en parabenenvrij, wat voor mij eigenlijk niets uitmaakt, maar het kan wel handig zijn voor andere mensen die niet goed tegen deze stoffen kunnen.
Ik ben heel tevreden over de scrub! Het reinigt je huid, laat het zacht achter en haalt de dode huidcellen weg. Na het douchen voel je je helemaal fris en schoon! Ik vind het jammer dat de geur zo snel vervliegt en dat je niet af en toe een vleugje van de geur ruikt, maar oké. Over het algemeen ben ik heel blij met deze scrub en ik ga hem zeker vaak gebruiken!
Liefs, Amber ♥

1 comment: