Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

SHOPLOG | Action ♥

Hi!
Het was weer een tijdje geleden, maar ik ben nog eens naar de Action geweest. En ik ben goed geslaagd! Ik was niet speciaal naar iets op zoek, maar toch heb ik hele leuke dingen gevonden. Dingen die ik nodig had, of juist helemaal niet nodig had, haha. In totaal heb ik €20 uitgegeven aan een hele hoop leuke spullen! Benieuwd naar wat ik heb gescoord? ♥ 


Ik zag deze grote bussen shampoo en conditioner staan en ik dacht dat het wel leuk was om ze uit te proberen. Af en toe wat afwisseling is altijd leuk! Elke bus kostte €0,99, dus voor dat geld wou ik het wel eens uitproberen.

Oeps, ik was vergeten dat ik nog 4 kleine busjes handgel had staan... Haha, maar dan heb ik een back-up want deze dingen zijn echt handig! Ik betaalde €0,89 voor drie flesjes van 60ml.


Ik zag dit staan en het leek me superhandig! Als je kleding na één dag al minder fris ruikt en je wil dezelfde kleren de volgende dag ook nog aandoen, is dit de oplossing. Je sprayt wat van dit spul op je kleding en het ruikt weer fris! Ik betaalde hier €0,99 voor.


Yes, hier ben ik superblij mee. Zoals je misschien al had gelezen in mijn empties-post (klik)  had ik geen reinigingstonic meer. Dus heb ik deze als vervanger! Hopelijk is hij fijn, maar voor die prijs... Het was maar €1,29 dus voor die prijs kan je niet veel verwachten, maar toch.

Dit krijtbordje zag ik een tijdje geleden al hangen, maar toen had ik spijt dat ik hem niet gekocht had. Bij deze! Het is echt zo'n prulletje, maar zo leuk om te hebben. Hij hangt aan mijn deur! Ik betaalde er €0,99 voor. 


Ik zag dit kanten lint liggen en ik wist dat ik het wou kopen. Leuk voor DIYs, of om gewoon een leuk detail toe te voegen aan iets. Er zit 10 meter kant op (het kant is gemaakt van een soort plastic) en ik betaalde er maar €0,49 voor! Oh, Action, ik hou van je.

Deze zagen er zo schattig uit, ik kon ze echt niet laten liggen! Ook deze tags kan ik gebruiken voor DIYs, of om cadeautjes in te pakken bijvoorbeeld. Er zitten 10 stuks in een pakje en het kostte me maar €0,35.


Deze had ik ooit al, maar die was op dus kocht ik hem opnieuw. Nee, het is geen typex, maar lijm! Handig spul, dit. En dat voor €0,98!


Ik had al zo'n kaarsenaansteker, maar die is bijna op. Het is echt zo handig, sinds ik zoiets heb gebruik ik niets anders meer. En zeker voor mij als onhandig persoon, ik kan echt niet met lucifers overweg, haha! Deze is navulbaar en kostte maar €0,69.


Yes, score! Revlon lakjes kosten normaal iets van een €7, en bij Action kosten ze maar €0,99 per stuk. Het zijn wel oudere nagellakjes, maar dan nog. Ik vond deze kleuren supertof! Wat lichtere kleuren voor de lente, een felle kleur voor de zomer en nog een echt winterkleurtje. Hier ben ik superblij mee!


Ik heb echt een zwak voor zulke mandjes. Het ziet eruit alsof het van kant is gemaakt, maar het is van een soort plastic. Ik vind het er heel mooi uitzien! Ik betaalde hier €1,99 voor.


En last but not least... een kussen! Stiekem gebruikte ik die als achtergrond voor alle vorige foto's, haha. Het is een lekker groot, zacht kussen, zalig. Deze was in de aanbieding en kostte nu nog maar €4,99, wat helemaal niet duur is voor zo'n huge kussen!

Ik verbaas me er elke keer weer over hoe leuk en cheap Action eigenlijk is. Ik hou ervan!
Liefs, Amber ♥

3 comments: