Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

SHOPLOG | o.a. H&M, Pull&Bear, Zara ♥

Vorige dinsdag ging ik met een vriendin die ik heel lang niet meer gezien had shoppen in Leuven. Het was ongetwijfeld de leukste dag van mijn vakantie! Het weerzien met Chloé was echt geweldig, ik had haar al niet meer gezien sinds september. Ik ben heel goed geslaagd in Leuven, al had ik dat totaal niet verwacht! Ik laat mijn aankopen graag aan jullie zien. ♥

Claire's

Normaal kom ik niet echt in de Claire's, maar ik wou er eens kijken voor een iPhonehoesje. Opeens zag ik er dit leuke armbandje! Het was afgeprijsd naar €1 en daarvoor kon ik het niet laten liggen. Ik vind hem supermooi en zomers!

Yves Rocher

Bij de Yves Rocher kocht ik voor €2,49 een kersenlippenbalsem. Hij ruikt echt heerlijk en geeft een mooie kleur af op je lippen. Ik kreeg er een klantenkaart bij, ook! Ik hou van klantenkaarten, haha.

America Today 

 
Bij de America Today waren alle winterspullen te koop voor 70% van de prijs. Wat een deal! Eerst zagen we alleen maar grote mannenhandschoenen, maar er lag ook nog een hele stapel tartansjaals. Ze hadden deze, met rood, en ook nog een variant met donkergroen. Ik vond die laatste eigenlijk leuker, maar die paste niet bij mijn jas, haha. Uiteindelijk betaalde ik maar €5,99 voor een heerlijk grote sjaal die eerst €19,99 kostte.

SIX 

Ik had nood aan een nieuwe  en vooral grotere portemonnee. in de SIX vond ik deze beauty voor €14,95 en hij is echt perfect voor mij! Ik vind hem heel mooi en er past lekker veel in.

Zara 


 
Dit is toch wel mijn beste aankoop geweest, ik ben helemaal verliefd op deze jumpsuit. De Zara was de laatste winkel die we binnen gingen, en ik wou deze persé passen. Op de hanger zag hij er nog wat vreemd uit, maar toen ik hem aanhad was ik verkocht. Wauw. De prijs deed er al niet meer toe, ik moest deze kopen! Hij kostte me 39,95 (slik) en ik ben er superblij mee! Ik hoop dat het snel iets warmer wordt zodat ik deze kan dragen.

Pull&Bear 

Een klein, mooi tasje dat ik kan gebruiken voor feestjes maar ook om gewoon te gaan shoppen, dat zocht ik nog. Deze is daar perfect voor, als je het mij vraagt! Door de kleur - roségoud, ik hou van die kleur - is hij net iets chiquer maar kan hij ook voor een normale dag, vind ik. De grootte is ook precies goed, alles wat ik nodig heb past er precies in. Dit schatje kostte me €12,95, en hij is het helemaal waard!




Bij de Pull&Bear kocht ik ook nog een top en een high-waisted jeans. Deze twee in combinatie vind ik heel tof! Nu ik dit artikel schrijf, heb ik deze twee mooierds ook aan. Ik had nog een high-waisted jeans en had het echt wel nodig. Deze donkergrijze kleur past bij alles, en de broek is lekker stretchy, ik hou ervan! Voor de broek betaalde ik €24,95 en voor de croptop €17,95. Goed geslaagd bij P&B!

H&M 

Ik hou van geruite blousejes! Ik had er al één die bordeaux met zwart en redelijk lang is, maar deze is toch wel heel anders. Deze is een beetje cropped en hij is met blauw, zwart en rood. Hij heeft een borstzakje en opgerolde mouwtjes en ik hou ervan! Hij komt van de Divided-collectie en kostte me €14,95. Helemaal niet duur, vind ik!

Ook kocht ik bij H&M Divided voor €3,99 dit kleine tasje. Weer roségoud, haha! Het is voor de rest heel simpel, maar ik vond het supermooi. Altijd handig!

♥ ♥ ♥

Ik ben supergoed geslaagd in Leuven en heb een topdag gehad! Wat vinden jullie van mijn aankopen?
Liefs, Amber♥

4 comments:

  1. wow allemaal superleuke spulletjes... ik vond het echt megaleuk en mis je!! xx

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke stijl heb je! Echt leuke items :)

    ReplyDelete