Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Some films I've seen recently ♥

De laatste tijd ben ik echt helemaal into films. Ik heb er al een aantal gezien die al heel lang wou kijken, maar nog steeds staan er heel veel films op mijn watchlist. Ik kijk van alle soorten films; animatie, komedie, familie, drama, actie, en ga zo maar door. Als de cover en de inhoud me aanspreekt, wil ik hem kijken, haha! Anyways, ik ga voor jullie opsommen welke films ik de laatste tijd heb gezien. ♥

Sinds ik PopcornTime heb ontdekt, kijk ik echt heel veel en graag films. PopcornTime is een programma voor je computer - niet helemaal legaal, oeps - waarmee je gratis films en series kan bekijken mét Nederlandse ondertiteling. Er staan heel veel films en series op en elke dag wordt het programma geupdate. Er openen ook niet vanzelf rare vensters ofzo, het is gewoon een supertof programma en ik ben heel blij dat ik het ontdekt heb. Okay, let's start!

♥ The perks of being a wallflower
Deze film keek ik niet op PopcornTime maar samen met een vriendin, en deze film vond ik echt heel mooi. Het verhaal is echt wel sterk, vind ik. Je kan je heel goed inleven in de personages. Ook komen er heel veel mooie quotes in voor, haha. Ik zou hiervan heel graag het boek lezen!

♥ Maleficent
Wat heb ik genoten van deze film. Angelina Jolie en haar dochter, die de jongere Maleficent speelt, zijn echt hele goede acteurs. Elle Fanning vind ik ook echt heel leuk, zij speelde Aurora. Maleficent is gebaseerd op het sprookje van Doornroosje. Ik heb echt genoten van deze film!

♥ We bought a zoo
Haha, ik wou deze film al een hele tijd zien maar het kwam er nooit van. Dit is echt zo'n feelgoodfilm, ik werd er helemaal blij van. Ook hierin speelde Elle Fanning mee, ik vind haar echt een hele leuke actrice - en ze is nog maar even oud als ik. Ik vond het echt een leuke, grappige film voor tussendoor!

♥ If I stay
Deze film kent iedereen wel denk ik. Wat een prachtfilm. Qua genre lijkt deze een beetje op TFIOS, maar ik kan niet beslissen welke ik nu beter vind. Ze liggen dicht in elkaars buurt. Ik vind het een hele mooie film, aan de hand van flashbacks en flashforwards kom je steeds meer te weten over het verhaal. Ook heeft deze film een goed einde, wat hem nog extra leuk maakt.

♥ The fault in our stars
Nu ik er zo over nadenk, denk ik toch dat ik If I stay nét iets leuker vind dan TFIOS, omdat TFIOS geen happy end heeft. Ik wil niet spoilen, maar ik had toch liever gewild dat ze er allebei gezond en wel uitkwamen (als je de film hebt gezien, weet je wat ik bedoel ;)). Anyways, ik vond dit alsnog een prachtige film (met prachtige acteurs, haha) en ik ben blij dat ik hem ein-de-lijk heb gezien.

♥ Brave
Brave is een film die al een tijdje uit is, en het is een Disneyfilm. Ik hou van Disneyfilms! Ik kwam hem tegen en ik wou hem graag zien, dus bij deze. Het verhaal is echt mooi (natuurlijk niet echt realistisch, maar dat vind ik er ook leuk aan) en ik vind alles in de film heel mooi gedaan.
 

Hebben jullie nog echte film-aanraders voor mij?
Liefs, Amber ♥

6 comments:

  1. Leuk artikel! Ik kijk ook altijd films met Popcorntime, dat werkt gewoon zo fijn! If I stay & The Fault in Our Stars heb ik ook allebei gezien, echt hele mooie films! Ik denk dat mijn voorkeur uiteindelijk toch iets meer gaat naar TFIOS, en ik weet eigenlijk niet waarom, haha.

    ReplyDelete
  2. ik heb pas World War Z opnieuw gekeken en die vind ik heel leuk! Oh en ik heb the Matrix voor het eerst gezien, ook een aanrader! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedankt voor de aanraders! Ik ga die twee vanavond kijken denk ik :)

      Delete
  3. Leuke films! Popcorn time is echt wel super!
    Ik heb onlangs ook nog de Maze runner gekeken en Two night stand. Echte aanraders.

    ReplyDelete
  4. The Maze Runner heb ik in de bioscoop gekeken, topfilm! Bedankt voor die andere aanrader, die ziet er me heel tof uit. :)

    ReplyDelete
  5. Ik heb het boek van the perks gelezen! Misschien een teleurstelling, maar de film is wonder twijfel beter! Het boek is een beetje eentonig en saai... . De film daarentegen is echt fantastisch mooi! Shame maar ik heb maleficent nog niet gezien, oeps. Moet hem dringend eens kijken.

    ReplyDelete