Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

TAG UPDATE | Top 5 ♥

Hi!
Ik vind tags heel leuk om te doen, maar ik heb het gevoel dat ik alle leuke tags al heb gedaan. Dus kwam ik op het idee om een update te doen van een leuke tag die ik al eerder heb geplaatst op mijn blog! Ik heb het over de top 5 tag. Deze tag werd ooit zelf gemaakt door een vriendin van mij, en die had ik toen dus ingevuld. Ik las het onlangs terug en het viel me op dat best veel antwoorden anders zijn dan nu. Ik postte de tag hier in mei 2013, dus al bijna twee jaar geleden! Lees je mee voor een update? ♥

 ♥ Favoriete schoenen

TOEN:
1) All Stars
2) Ballerina's
3) UGGs
4) Slippers
5) Sneakers

NU:
1) Sneakers (Nikes, Adidassen, All Stars)
2) Docs
3) Botjes
4) Espadrilles
5) UGGs

Nu reken ik All Stars ook binnen sneakers, en die komen zeker op nummer één! Als ik mijn Dr. Martens (aka Docs) niet draag, draag ik sowieso sneakers. Mijn Adidas-schatjes, of All Stars. Botje draag ik ook graag, ook in alle seizoenen eigenlijk. Espadrilles zijn dan weer typisch zomers, en UGGs typisch winters. Deze zomer heb ik de hele tijd op mijn espadrilles rondgelopen, en dat wil ik deze zomer weer want ik hou ervan!


Lievelingskleuren

TOEN:
1) Turqoise
2) Fushia
3) Muntgroen
4) Pastelroze
5) Lichtgroen/donderblauw

NU:
1) Bordeaux
2) Zwart
3) Pastel
4) Grijs
5) Donkerblauw

Ook mijn lievelingskleuren zijn toch wat veranderd na 2 jaar. Nu hou ik wat meer van 'sombere' kleuren, als je het zo kan noemen. Zwart, grijs en donkerblauw vind ik heel mooi, maar dan heb ik het vooral over kleding. Bordeaux is mijn all-time lievelingskleur, vooral in de herfst en winter. Maar ook in de lente en zomer vind ik zomerse kledingstukken die bordeaux zijn mooi! Pastelkleuren zijn ook heel mooi, ze geven een lieve uitstraling. Zeker in de lente hou ik van pastel!


♥ Accessoires

TOEN:
1) Haarstrikjes
2) Tassen
3) Armbanden
4) Kettingen
5) Sjaaltjes

NU:
1) Horloges
2) Armbanden
3) Tassen
4) Hoofdbandjes
5) Oorbellen

Strikjes, daar ben ik helemaal voorbij. Het past gewoon niet meer bij mij. Tassen vind ik nog steeds leuk! Al moet ik nog altijd dé perfecte 'shoptas' vinden. Armbandjes en horloges vind ik echt hét perfecte accessoire. Ze geven je outfit nét die extra touch. Hoofdbandjes vind ik ook leuk, maar vooral in de zomer. En oorbellen draag ik alleen voor feestjes, maar dan vind ik het wel supertof!


♥ Steden waar ik nog graag naartoe wil gaan

TOEN:
1) Londen
2) New York
3) Milaan
4) Las Vegas
5) Rotterdam

NU:
1) New York
2) Londen
3) Parijs
4) Berlijn
5) Madrid

In Londen ben ik inmiddels al geweest, maar dat was maar kort. Ik wil er zo graag nog eens naartoe! New York staat echt wel bovenaan mijn lijstje. Ik zou zó graag NY met kerstmis bezoeken! In Parijs ben ik ook al enkele keren geweest, maar we gaan in mei met school naar Parijs, yay! Ook Berlijn en Madrid zijn steden die me aanspreken en waar ik nog niet ben geweest.


♥ Landen waar ik nog graag naartoe zou gaan

TOEN:
1) Amerika
2) Zimbabwe
3) Australië
4) Griekenland
5) Noorwegen

NU:
1) Amerika
2) Australië
3) Brazilië
4) Noorwegen
5) Schotland

Geen idee waarom ik vroeger Zimbabwe koos, haha! Dat zegt me nu niks meer, zeker niet met het ebola-gedoe. Australië en Noorwegen zitten nog steeds in mijn top 5! Brazilië en Schotland zijn erbij gekomen. We weten nog niet waarnaar we deze vakantie op reis gaan, maar ik hoop op één van de 5 landen in mijn top 5!

♥ Favoriete winkels

TOEN:
1) Action
2) Kruidvat
3) Claire's
4) Blokker
5) Standaard Boekhandel

NU:
1) Action
2) Hema
3) Ikea
4) Kruidvat
5) Flying Tiger

Haha, Claire's! Hier ging ik vroeger heel graag naartoe, alleen kocht ik er nooit iets. Ik vond het te duur, maar al die véél te overdreven accessoires vond ik super! In de Blokker kom ik ook bijna nooit meer, ik heb het gevoel dat je alles wat ze in Blokker verkopen, ook bij Action kan kopen, alleen dan een pak goedkoper. Hema, Ikea en Flying Tiger horen zeker wel tot mijn lijstje! Het zijn stuk voor stuk geweldige winkels.


Favoriete kledingwinkels

TOEN:
1) H&M
2) Pimkie
3) Only/Pieces
4) Vero Moda
5) Appels

NU:
1) Primark
2) H&M
3) Modemakers
4) America Today
5) Zara

Oh god. Deze is toch wel erg veranderd! Only, Pieces en Vero Moda verkopen ze allemaal in Modemakers. Ik vind dat deze drie merken qua stijl heel dicht tegen elkaar aan liggen, dus ik zet ze allemaal samen op 3, haha! In de Appels koop ik echt nooit iets, ik vind de collectie nooit zo mooi. Pimkie is wel heel erg verbeterd de laatste tijd, maar ik vind America Today en Zara véél leukere winkels.


♥ ♥ ♥

Ik hoop dat jullie deze update en tag leuk vonden! Neem hem gerust over op jouw blog.
Liefs, Amber♥

De foto's in dit artikel heb ik zelf gemaakt.

1 comment:

  1. leuk om te lezen ♥ ook leuk om het verschil te lezen xx

    ReplyDelete