Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

VALENTIJN ♥

Het is vandaag 14 februari, beter bekend als Valentijn. Ikzelf doe niet zo aan Valentijn eigenlijk, maar dat zal wel komen omdat ik single ben, haha. Of eigenlijk weet ik niet of ik aan die 'opgeklopte, commerciΓ«le dag', zoals men het wel eens beschrijft op social media, zou meedoen als ik wel een lief had. Het is wel een leuk idee dat er een speciale dag is voor de koppeltjes, maar daar blijft het ook bij. Alhoewel, hoe romantisch zou het zijn als je op Valentijn een rode roos krijgt van een anonieme minaar... Nee, ik droom maar, haha. Anyways, of je nu een date hebt met Valentijn of niet, geniet maar van deze knappe mannen. Het zal bij dromen blijven, maar toch. Enjoy! ♥
.

Untitled

wow *-* what a hottie!

(1) Tumblr

dylan o'brien grunge | Tumblr

Hot as f**k

Hot as f**k

o.O

o.O

Guys

Untitled

Hot

add a caption

black, boys, cute, damn, fit, guy, hot, instagram, tanner zagarino - image #2464503 by saaabrina on Favim.com

Elyas M'Barek: A Most Wanted Man - Kultur | STERN.DE

OMG πŸ˜πŸ˜πŸ’‹πŸ’œ❤πŸ˜˜πŸ’•πŸ’š

Omg


Likes | Tumblr

Perfection πŸ‘ŒπŸ’•

add a caption

En ik blijf me afvragen waarom er niet zo'n jongens bij mij op school zitten. Jammer.
Liefs, Amber ♥

1 comment:

  1. Hahaha Amber toch πŸ˜‚ ooit komen we de ware tegen πŸ˜‚πŸ˜˜

    ReplyDelete