Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

COLUMN | Ontmoet columniste Sophie! ♥

Een nieuwe column van Sophie!
Hey allemaal!
Ik ben Sophie, de nieuwe (trotse) columniste van deze blog! Spijtig genoeg is Emma (de vorige columniste) gestopt met bloggen,  en zocht Amber naar iemand nieuw. Dus ik ben heel blij dat ik deze kans heb gekregen van Amber en zal proberen om iedere keer een toffe column voor jullie te maken. Omdat jullie me dus nog niet kennen, ga ik in deze post mij een beetje voorstellen. Enjoy! ♥
Ik, Sophie - andere vriendin - Amber

Ik: Ik ben Sophie, 15 jaar (over enkele maanden 16  ) en ben een vriendin van Amber, ik zit dus ook samen met haar op school. Ik dans en speel toneel in mijn vrije tijd en ga vanaf volgende week fitnessen. Maar dit laatste weet ik niet of dit zolang gaat duren haha… Ik doe economie-talen op school sinds kort maar weet nog niet of ik volgend jaar hetzelfde wil doen. 

Mijn blog: Ik was (2 jaar geleden) bij Amber thuis voor een groepswerk en ze vertelde me over haar blog. Ik was meteen enthousiast en vertelde dat ik er ook een wilde maken, dus hielp ze me met de naam van mijn eerste blog. Later volgde een tweede, maar daar ben ik enkele maanden geleden mee gestopt wegens gebrek aan tijd en vaak ook inspiratie. Maar ik miste het bloggen eigenlijk wel… Dus toen ik hoorde dat Amber op zoek was naar een columniste, vroeg ik aan haar of ze het misschien leuk vond dat ik eens “probeer” als columniste. En ja hoor! Hier is mijn eerste column op GrosBisous! 

Onderwerp: Mijn columns zullen vaak over verschillende dingen gaan, maar toch het meest over fashion omdat ik daar een grote interesse in heb. Ook ga ik mijn eigen tips aan jullie geven zoals wat in en uit de mode is en welke kleur het best bij je past. Ik zou het ook echt super vinden als jullie misschien even laten weten wat jullie zoal interesseert van onderwerpen. Dan kan ik dat verwerken in mijn columns! 

Mijn kledingstijl: Omdat ik dus veel van mode hou en me er wel in interesseer, probeer ik wel mee te gaan met de trends. Maar alleen natuurlijk de trends die ikzelf echt heel mooi vind. Ik heb dus geen echte stijl, ik probeer vaak van alles wat en dus ook wat er in de mode is. Ik draag omwille van mijn lichte huidskleur heel graag pasteltinten zoals lichtroze. Ik laat jullie een foto zien van mezelf met mijn typische outfit waar ik deze weken mee naar school ga (jas en schoenen). De sjaal op de foto is iets te koud (de foto is van november), dus ik draag er nu een warmere.

·         In oktober kocht ik deze lichtroze stoffen jas en tijgerprint schoenen. In die periode verkocht Zara zo’n mooie roze jassen en liep iedereen ermee rond. Ik vond de jas echt mooi, maar wou hem niet kopen omdat iedereen hem al droeg. En dan heb ik in de Forever 21 deze roze, goedkopere jas gevonden en was ik verkocht! Het is een heel goede en mooie jas met enig minpunt dat hij niet zo warm is. Dus voor de tussenseizoenen is de jas echt perfect!
·         De schoenen zijn helemaal anders dan mijn vroegere stijl. Normaal vond ik tijgerprints niet zo mooi, maar deze zag ik staan en moest ik hebben. En het bleek een succesaankoop, want ik draag ze nu al een halfjaar en ze zijn nog altijd even stevig én mooi.

Zo, hopelijk weten jullie wat meer over mij, de nieuwe columniste. Tot mijn volgende column!
Liefs, Sophie

No comments:

Post a Comment