Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My month in Instagram photos | February ♥

We zijn alweer maart! Wat gaan de maanden toch snel, echt niet normaal. Maart... dat begint stilaan naar lente te neigen! Oh, ik heb zoveel zin in de lente. Vogeltjes, bloemen, de zon, warmer weer, pastel, vrolijkheid, lachen, nieuw leven, en zo kan ik nog wel even door gaan. Februari was echt nog een wintermaand met een aantal dagen sneeuw, laat ons hopen dat het vanaf maart mooier weer zal worden! Ik laat jullie mijn maand februari zien aan de hand van Instagramfoto's. ♥

Begin deze maand ging ik naar het Lichtfestival in Gent. Dat was echt heel mooi! Er waren een heel aantal verschillende plaatsen waar je 'iets' wat te maken had met licht kon zien. Supertof!

Er was weer sneeuw gevallen! Ookal bleef het maar twee dagen liggen, sneeuw is altijd leuk. We gingen een klein wandelingetje maken en maakten daarbij wat foto's.

Ik ben zo blij met mijn All Stars! Ik betaalde er maar €5 (+ €4,95 verzendkosten) voor, wat een deal! Ik draag ze heel graag, ze passen bij heel veel en ze zitten zo lekker.

Luchtfoto's, ik kan het niet laten. De luchten zijn zo mooi bij de zonsondergang! Ook de strepen in de lucht vond ik een leuke toevoeging :)

9 februari 2015 werd mijn neefje Kobe geboren! Is hij niet superschattig?

En mijn fotogenieke kat moest natuurlijk ook eens op de foto. Een bovenaanzicht dit keer, haha!

Ik had 's avonds twee vlechtjes in mijn haar gedaan, en de volgende dag vond ik het effect ervan best leuk voor de afwisseling!

Wat ben ik verliefd op mijn Adidassen. Maar echt. 

In de vakantie gingen we een dagje naar zee in Nederland! Lekker uitwaaien, foto's maken, wandelen en genieten.

En wéér een luchtfoto :)

In de vakantie ging ik met een vriendin van kamp naar Leuven shoppen, en daar dronken we deze heerlijke smoothies. Zalig!

Dit zijn twee van de dingen die ik in Leuven had gekocht. Roségoud is mijn ding wel, haha!

Het laatste weekend van de vakantie gingen we met vrienden op weekend naar Durbuy en daar bezochten we een Hare Krishna - tempel. Een leuke ervaring, het was eigenlijk een stukje India in de Ardennen, haha!

Ik kan maar geen genoeg krijgen van mijn schoenen, haha.

En nog een keer mijn lieve kat. Het lijkt wel alsof ze huilt op deze foto, haha!

♥ ♥ ♥

Hopelijk wordt maart een warme, vrolijke, leuke maand!
Liefs, Amber ♥

1 comment:

  1. Hah, ik ben ook naar het lichtfestival geweest! Ik woon er niet zo ver van! Mooie foto's trouwens...

    ReplyDelete