Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

REVIEW | Nuxe, Avène, Lierac via Viata ~ DEEL 1 ♥

Hi! ♥
Laatst ontving ik van Viata met allemaal mini's van producten die ik mocht testen. Hoe tof! Ik hou ervan om nieuwe producten uit te testen en te ontdekken. Ik heb mijn mening over alle producten in een aantal mini-reviews gegoten. Lezen jullie mee?

♥  Nuxe Bio Beauté
Het eerste product dat ik heb getest is deze gezichtscrème van Nuxe. Deze crème is redelijk dik, maar daardoor ook heel voedend. Door zijn dikte trekt hij minder snel in de huid, wat logisch is natuurlijk. Deze crème is wel heel erg voedend - iets té voeden voor mijn huidstype - dus als je een droge huid hebt, is deze crème wel perfect. De geur is redelijk neutraal, er zit geen parfum in wat goed is als je een allergie hebt.



♥ ♥ ♥

♥ Avène Eau Thermale
De bedoeling van deze spray is onder andere verfrissen en make-up fixeren. Vorige zomer gebruikte ik zo'n verfrissende sprays constant! Deze heeft ook nog eens een verzorgende werking, pluspunt. Nu is het (jammer genoeg) nog te koud om zo'n spray te gebruiken, maar vanaf het warmer weer wordt ga ik deze zeker gebruiken om me even op te frissen, lijk me heerlijk!


♥ ♥ ♥

♥ Lierac Eau Micellaire
Ik ben blij dat ik weer een micellaire reinigingslotion heb! Een tijdje geleden was ineens al mijn micellair water op en ik heb gemerkt dat ik dat echt nodig heb. Bij deze is mijn voorraad weer aangevuld. Het voordeel aan deze variant is dat je deze ook kan gebruiken om je oogmakeup te verwijderen, wat niet zo was bij mijn vorige. Deze doe ik 's avonds op een watje, ik maak er mijn gezicht mee schoon en ik ben al klaar!



♥ ♥ ♥

♥ Avène Lotion Micellaire
En nóg een micellaire lotion, haha! Voorlopig zal ik niet meer zonder vallen, denk ik. Het enige verschil met de vorige van Lierac is dat deze niet speciaal bedoeld is voor de ogen, maar gewoon voor het gezicht. Ook is deze opening anders, handiger te doseren vind ik zelf. Fijn product, het doet gewoon goed zijn werk!




♥ ♥ ♥

Dit was deel 1 van mijn review! Ik ben blij dat ik weer wat nieuwe producten heb mogen uittesten.
Liefs, Amber ♥ 

1 comment: