Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

SPRING WISHLIST | Esprit ♥

Opeens ontdekte ik het: Esprit. Ik dacht vroeger altijd dat Esprit een merk was voor oudere dames, maar toen ik wat aan het rondsurfen was naar leuke kledingwebshops en ik klikte de webshop van Esprit aan, dacht ik daar wel anders over. Ik heb al even rondgekeken en ik zag meteen heel veel leuke dingen! Nu de lente eraan komt leek het me wel leuk om een wishlist voor de lente te maken met de leukste items die ik op de site van Esprit vond. Be inspired! ♥


De items die me het meeste aanspraken op de webshop zijn allemaal bovenstukken. Blousjes, vesten en truien, het zijn mijn favoriete kledingstukken! Je combineert ze met een simpele jeans en je bent klaar om de deur uit te gaan. De items die ik heb gekozen passen helemaal bij de lente, vind ik! Pastel, kant, losse, flodderige modellen, bloemetjes, als je aan die woorden denkt, denk je meteen aan de lente. Ik heb zoveel zin in de lente! De fashion vind ik ook altijd zo tof in deze periode van het jaar. Als je rondkijkt in de winkels zie je allemaal vrolijke prints en kleuren, heerlijk! Anyways, ik laat jullie mijn favoriete lentekleding zien van de webshop Esprit!
Een dun truitje met een zoete, snoeperige kleur ~ €39,99

Hoe cool is dit, een ombré-T-shirt! De kleur is weer zo heerlijk, en het losse model is ook typisch iets wat ik graag draag. ~ €29,99

Mijn liefde voor sweaters is nog steeds heel groot! Deze is iets stoerder met het acid-wash effect. Ook het borstzakje vind ik een leuke toevoeging! ~ €39,99

Vesten blijven in de mode, ook als het warmer wordt. Met dit zachtblauwe vest heb je het toch lekker warm op iets frissere dagen. ~ €69,99

Kant! In de lente vind ik kant supertof. Gecombineerd met lichtroze kan je al niet fout gaan! ~ €29,99

Yay, nog een vest! Deze is een beetje gemêlleerd wit met roze, het doet me denken aan van die sprinkles die je op je ijsje doet, haha. ~ €49,99

Zo'n instappers wil ik echt heel graag! Ze zijn heel makkelijk te combineren en wauw, hoe mooi zijn deze!? Er zit een subtiel slangenpatroontje in (dit kan je moeilijk zien op de foto), en de pastelkleur maakt de schoentjes weer wat vrolijker. ~ €59,99

Weer zo'n los, flowy truitje, ik hou ervan! De kleur is mooi licht-framboosachtig, best speciaal vind ik. Het model is lekker casual en het borstzakje is een leuk extra detail. ~ €39,99

Een licht kleurtje voor een zonnige lentedag! Het is een simpel blousje, maar daarmee ook makkelijk te combineren. Bijvoorbeeld met een statement necklace! ~ €29,99


Streepjes! Wat ben ik blij dat ze in de mode blijven, ik hou van streepjes. Ook hier geeft het borstzakje een leuk extra effect, net zoals de witte vlakken die naar de voorkant van het blousje lopen. ~ €29,99


Iets fijnere streepjes, misschien vind ik dit nog nét iets mooier. De dromerige letters die heel toepasselijk 'dream' zeggen, maken het net iets specialer. Dit lijkt me heerlijk op een doodnormale schooldag. ~ €29,99


Jep, volgens mij is deze mijn favoriet van de hele wishlist! Ik ben verliefd! Eerst en vooral heeft het streepjes, ten tweede vind ik de ketting die eraan zit supertof en ten derde vind ik het kanten randje onderaan superschattig. Het model is perfect, oh, ik wil deze zo graag :) ~ €49,99


En om af te sluiten nóg een truitje met streepjes, haha! Grijs vind ik ook een hele mooie kleur, lekker casual maar niet zo hard als zwart. Deze past overal bij! ~ €35,99

♥ ♥ ♥

Ik vind Esprit - onverwachts - een hele leuke webshop! Ik krijg er spontaan zin in om te gaan shoppen voor lentekleding. Ik heb best lang op de webshop rondgekeken, ik zag steeds weer nog meer leuke dingen, haha.
Wat is jullie favoriete artikel uit mijn wishlist van Esprit?
Liefs, Amber♥

1 comment:

  1. Leuke kleren. Ik dacht ook altijd dat Esprit voor wat oudere dames was, maar deze kledingstukken zijn hartstikke leuk! Ik denk dat ik de laatste trui met streepjes het leukst vind, ik ben gek op streepjes!
    xx

    ReplyDelete