Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

TIP | Revlon en Sally Hansen bij Action! ♥

Misschien wist je het al, misschien nog niet, maar Action verkoopt sinds kort Sally Hansen en Revlon nagellak! En dat voor een héle goede (aka lage) prijs. Ze kosten namelijk per stuk maar €0,99! Wetend dat Sally Hansen en Revlon normaal ongeveer €8 kosten... Anyways, ik laat jullie de lakjes zien die ik al heb gescoord bij Action van deze topmerken! ♥
Sally Hansen


Van Sally Hansen nam ik een donker, bordeaux lakje mee en een felle rode kleur. Vooral de bordeaux heb ik al veel gedragen en is een favoriet! De rode is meer voor in de zomer, hij is lekker fel.

♥ ♥ ♥

Revlon



En van Revlon heb ik 4 lakjes kunnen scoren! Jungle is echt iets voor de winter. Marmelade is een leuke oranje kleur, wat ik nog niet had, perfect voor de zomer. Buttercup en Bare bones zijn iets neutraler, maar ik moet nog uitvissen hoe deze bij me staan. Buttercup is eerder een pastelkleurtje, voor in de lente kan deze heel mooi zijn. Bare bones is meer nude, en past overal wel bij.

♥ ♥ ♥

Ik heb de lakjes nog geswatcht op een nagelwiel, één laagje. Flirt van Sally Hansen dekt goed en heeft een mooie kleur! For Sher-bert dekt iets minder, maar droogt semi-matte op, wat ik niet had verwacht! Dit maakt hem weer wat extra bijzonder.
Als we bij Revlon gaan kijken dekt Jungle wel goed, maar het kan beter. Na twee laagjes dekt deze wel volledig! De lichtere kleuren Bare bones en Buttercup dekken verrassend goed, zeker voor zo'n zachte kleuren! Marmelade dekt dan weer wat minder, maar hij kan er nog mee door.






Ik denk dat je er snel bij moet zijn als je lakjes van Revlon of Sally Hansen voor €0,99 wil scoren bij Action! Je moet ook geluk hebben, soms liggen er alleen nog wat overblijfsels maar als je geluk hebt, is de bak net aangevuld en heb je veel keuze! Ik zou zeggen, neem eens een kijkje in de Action bij jou in de buurt en wie weet kan je wel één of meerdere lakjes scoren.


Hebben jullie al lakjes van deze merken kunnen scoren bij Action voor een euro?
Liefs, Amber ♥

2 comments:

  1. Wat een mooie lakjes! En fijn dat ze zo'n klein prijsje hebben! Vooral Bare Bones vind ik heel erg mooi!

    ReplyDelete
  2. Hoera voor de Action! Ik heb laatst een paar lakjes van revlon en sally hansen gekocht, waaronder jungle. Inderdaad voor de winter, heel donker maar wel mooi!

    ReplyDelete