Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

UPDATE | Drukte, columnistes ♥

He allemaal!
Jullie zullen wel gemerkt hebben dat het nogal rustig is op mijn blog de laatste week. Té rustig, naar mijn zin. De reden is - zoals jullie wel al konden raden - school. Over twee weken hebben we examens en nu is het dus superdruk op school, met nog veel grote taken en toetsen. Tja, we moeten erdoor, natuurlijk! Gelukkig is het ook al bijna paasvakantie, nog maar een paar weekjes! Dan heb ik nog niet teveel gepland (ik ga voorlopig niet op vakantie ofzo) dus dan heb ik lekker veel vrije tijd. Dat betekent dat ik dan weer fulltime kan bloggen! Ik kijk er nu al naar uit. Voorlopig kan ik wel proberen af en toe een artikel online te gooien, maar ik kan niets beloven.

Jammer genoeg moet ik jullie ook meedelen dat columniste Emma niet langer colums wil maken voor mijn blog. Ze vond het heel leuk om te doen, maar ze vindt er gewoon de tijd niet meer voor. Wat ik begrijp, natuurlijk! Daarom zullen er wel wat veranderingen gebeuren rond columns. Elien gaat nog door met columns schrijven! Alleen niet meer elke week om om de week. Ik ga geen vaste dag meer zetten voor columns, er zullen vanaf nu gewoon af en toe columns online komen, als ik en mijn columnistes er zin in hebben. ColumnisteS, want ik heb er ééntje bij! Sophie, een vriendin van school, wil ook graag af en toe een column schrijven. Supertof! Morgen zal haar eerste artikel online komen, dus stay tuned!

Ook wou er misschien nog een andere vriendin iets schrijven op mijn blog, maar dat zal maar éénmalig zijn, wat dat een 'gastblogger' zou heten. Trouwens, als jij graag ook eens een gastartikel zou willen schrijven voor mijn blog, stuur me gerust een mailtje! Dat lijkt me leuk :) 


Tot de volgende keer, hopelijk zo snel mogelijk!
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment