Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

COLLECTIVE HAUL (1 april 2015) | Adidas, Action, Only, H&M

Hi!
Ik ga me alvast excuseren: er zullen de komende dagen/weken nogal veel shoplogs online komen. In de vakantie heb ik namelijk tijd om te shoppen en doe ik dat maar al te graag! En natuurlijk wil ik mijn gescoorde items graag aan jullie laten zien. Al de spullen die ik laat zien in dit artikel, heb ik gekocht op één dag. Kijk je mee? 




Yaay, nieuwe schoenen! Eigenlijk heeft mijn mama deze voor haar gekocht, omdat ze op vakantie gaat naar Rome en daar heel veel moet wandelen door de stad. Maar na haar reis zal ze deze niet meer aandoen en mag ik ze hebben! Ik ga ze zeker dragen voor school. Ze kostten €49,95 en we kochten ze bij Decathlon!



Deze losse short doet je misschien denken aan een sportshortje, maar als je hem aan hebt, valt hij echt heel mooi. Een zomers item, want ik heb zoveel zin in de zomer! Deze is van Only en kostte €9,95.



Ook van Only kocht ik dit vest. Ik vond het perfect! Door zijn kleur past het bijna overal bij. De details met glitter maken het toch net even wat leuker en interessanter, vind ik! Het model is perfect, het is een iets langer vest, maar niet zodat je het onder je jas moet proppen als je niet wilt dat het er vanonder uit komt. 


Van het merk Jacqueline De Yong kocht ik een normale jeansbroek. De kleur komt niet echt tot zijn recht op foto, maar het is gewoon een normale jeanskleur. Jeansbroeken kan ik nooit genoeg hebben, ik draag ze elke dag! Deze heeft lekker lange pijpen en is ook goed skinny. Vaak rol ik de pijpen op, dat vind ik net wat mooier staan. Hij sluit goed aan en heeft ripped details op de zakken. Ik hou van deze broek! Je betaalt er €29,99 voor.


Bij H&M zag ik dit tasje in de uitverkoop voor €5 en ik moest hem meenemen. Hij is lekker simpel en perfect voor feestjes en uitgaan! Er past precies genoeg in en door zijn kleur past hij bij elke outfit.



Ook kocht ik deze lippenbalsem bij H&M voor €1,99. Geen idee waarom, want ik heb al zoveel lippenbalsem, maar deze zag er zo lief uit! 


Bij de Action kocht ik twee vrolijke, lente-achtige geurkaarsen voor €1,49 per stuk. Ze ruiken echt heel lekker, lente-achtig en fris! Het kaarsenhoudertje met de vlinder erop vond ik er mooi bijpassen, ook die is lente-achtig. Hier betaalde ik €0,99 voor.

Dat was alles wat ik op 1 april (geen mop) had gekocht. Maak er nog een mooie dag van vandaag!
Liefs, Amber ♥

2 comments:

  1. Ooh ik ben zo jaloers op je schoenen! Echt een leuke Haul! Xx

    ReplyDelete