Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

COLLECTIVE HAUL (Antwerp) | Subdued, New Look, F21 ♥

Hi allemaal!
Zaterdag ging ik met een vriendin die ik op kamp heb leren kennen naar Antwerpen! Het was al sinds september geleden dat ik haar had gezien, dus ik had haar erg gemist. Maar we hebben er een topdag van gemaakt! Ik heb een aantal dingen gekocht die ik jullie in dit artikel ga laten zien. Ik ben goed geslaagd! ♥




In Kruidvat kocht ik slechts één dingetje, namelijk dit product. Het is de Catrice Made to stay Smoothing lip polish in de kleur 030 Strawberry's Secret. Ik vind het een hele mooie kleur! Ik viste hem uit te kortingsbakken en betaalde er uiteindelijk maar €1 voor. Score!

Bij New Look kocht ik twee nagellakjes. Deze waren in de uitverkoop, in de plaats van €3,99 kostten ze nu nog maar €1,25 per stuk! Ze zijn van de Kelly Brook lijn, waar echt hele toffe kleurtjes bij zitten. Ik nam een vrolijk koraalkleurtje mee en een bijzonder lila lakje met glitters. Ik ben heel benieuwd naar deze nagellakjes!


In de Forever 21 kocht ik alleen dit kettinkje. Ik zocht nog een subtiel kettinkje, en die heb ik bij deze gevonden. Het bandje is heel dun en er hangt een hangertje aan dat volgens mij een soort tand moet voorstellen. Ik hou echt van dit soort sieraden! Het kettinkje kostte me €4.



Ook kocht ik iets bij Subued, voor het eerst! Sophie schreef laatst een column over deze winkel, en na het lezen ervan was ik helemaal verkocht. In Antwerpen zit een filiaal en ik zag zoveel leuke dingen! Alleen best prijzig, maar deze top was in de uitverkoop voor maar €10,50. Het is een bordeauxrood, redelijk strak truitje die een beetje korter is dan normaal, maar een croptop is het niet te noemen. Het detail op de rug maakt het extra leuk!


Bij de New Look kocht ik ook nog een sweater. Lekker simpel, maar toch leuk! Op de achterkant zit een klein ritsje, de kleur vind ik heel mooi voor de lente en met opgerolde mouwtjes ziet hij er nog leuker uit. Deze ga ik zeker heel vaak dragen! Ook deze was in de uitverkoop, hij kostte nog maar €7. 

Ik ben heel blij met mijn aankoopjes! Ik heb niet zo veel gekocht, maar wat ik heb gekocht zijn wel echt hele mooie items, vind ik. Happy me!
Tot morgen! Liefs, Amber ♥

3 comments:

  1. Ik hou van je stijl. Ik hou van die simpele shirts en van die simpele kettingen :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh wat lief! Ik hou daar ook echt van haha☺️ X

      Delete
  2. Leuke spullen kocht je! Die ketting is gaaf <3

    ReplyDelete