Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

COLUMN | Subdued ♥

Een nieuwe column van Sophie!
Hey lieve lezers! 
De examens zijn gedaan en dit betekent extra tijd om columns te schrijven. Ik kreeg ineens een leuk column idee namelijk één van mijn favoriete kledingwinkels voorstellen. De winkel heet Subdued en je vind hem (voor zover ik weet) in Brussel en Antwerpen. In deze laatste kom ik vaak en ik vind het echt een supermooie winkel. Ik ga er dan ook vaak naar buiten met nieuwe kleren. Je vindt er ook niet alleen kleren, maar ook leuke sjaals, tassen, iPhone-hoesjes, mutsen en tal van andere accessoires. Het is intussen al een tijdje geleden dat ik ben gaan shoppen, maar volgende week ga ik naar Antwerpen en zal ik deze winkel zeker een bezoekje brengen nu de lentekleren binnengekomen zijn. Ik ben eens een kijkje gaan nemen op hun site en WOW,  ik ben heel erg verrast door de mooie stukken die er ook dit seizoen te vinden zijn! Deze mooie kleren laat ik jullie zien door middel van collages hieronder. Check it out! 

Ik hoop dat jullie nu wel ongeveer weten wat voor winkel Subdued is en dat ik jullie heb 'aangezet' om er ook eens langs te gaan. In de Antwerpen vind je het in de Huidevetterstraat, wat niet zo ver van de Meir gelegen is. :) 
Tot snel! 

Liefs, Sophie

No comments:

Post a Comment