Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

De mooiste kaartjes ♥

Hi!
Ik vind dat we veel te weinig kaartjes sturen. Als we nu iets willen zeggen, doen we dat gewoon via social media, maar hé, dat is toch veel te gemakkelijk? Wat als je nu eens een écht, ouderwets briefkaartje zou opsturen naar een persoon van wie je houdt. Zo laat je weten dat je écht moeite doet om hem/haar te laten weten dat je aan hem/haar denkt! Het is zeker een tip: zoek een mooi kaartje en schrijf eens een lieve boodschap. 
Op Kaartwereld.nl kan je hele leuke kaartjes kopen. Ik zag er een hele reeks met leuke zwart-witte kaartjes met allerlei patronen en teksten. Wauw! Ik heb er 3 uitgekozen die mij het meeste aanspraken. Deze leg ik apart voor als ik eens iets wil schrijven naar iemand die ik graag zie en die het nodig heeft! Een 'echt', tastbaar kaartje heeft toch veel meer waarde dan een berichtje op Facebook?

Dit kaartje kan je gebruiken om iemand succes te wensen, om hem/haar te vertellen dat je aan hem/haar denkt, of gewoon zomaar natuurlijk. 


Om iemand te verrassen met het feit dat je iemand graag ziet. Dit kaartje ziet er zo schattig uit! Stel je voor dat je dit krijgt, zou jij ook niet heel erg blij zijn?



Van dit ontwerp heb ik twee kaartjes gekregen! Ik weet niet of dat wel de bedoeling was, maar ik vind het een superleuk kaartje dus mij hoor je niet klagen! Met dit kaartje kun je iemand zijn dag een stukje beter maken.


Als er iemand jarig is en diegene geeft een feestje (bijvoorbeeld een Sweet 16, waarvan ik er de laatste tijd heel veel gehad heb en er staan er ook nog een aantal op het programma), moet je natuurlijk voor een cadeau zorgen. En omdat je misschien iets liefs wil schrijven aan de jarige, kan je er ook een kaartje bijdoen! Zo heeft diegene een leuk iets om bij te houden, een herinnering van jou.


Q: Stuur jij nog weleens een kaartje?
Liefs, Amber ♥

6 comments:

  1. Deze kaartjes zijn echt heel schattig!

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke kaartjes! Ik vind het ook zo jammer dat alles tegenwoordig via social media gaat en er bijna geen kaartjes/brieven worden verstuurd.. :(

    ReplyDelete
  3. Wat een pareltjes <3 Het formaat is erg ook leuk! Super tof!


    Liefs,

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Zulke simpele, maar mooie kaartjes! Ik vind kaarten sturen ook heel leuk. Liefs, Evelijn

    ReplyDelete