Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My month in Instagram photos | March ♥

Hey allemaal!
Ik ben er een beetje te laat mee, maar toch wou ik jullie graag nog een overzichtje geven van mijn maand maart. Maart was heel erg druk, vooral op school dan. Ik ben ook veel weg geweest, maar dat zien jullie wel aan mijn Instagramfoto's. Kijk mee voor een kijkje in mijn leven! ♥

De Zara is echt één van mijn favoriete kledingwinkels. Veel liefde voor Zara!

Een selfie kon natuurlijk ook niet ontbreken, bij deze!

Met de liefste Marie ♥

Ik vond een olievlek en ik kreeg het idee om er een foto mee te maken. Waarom ook niet.

En natuurlijk kon een luchtfoto ook niet ontbreken deze maand!

Deze jumpsuit van de Zara is zo ongeveer mijn favoriete kledingstuk, denk ik. Ik ben er verliefd op!

Een throwback naar mijn kinderjaren... Ik mis het wel, hoor.

Mijn liefste kat ♥

Meisjes houden van schoenen. All star vs. Superstar!

Oh, deze moelleux at ik bij Pizza Hut en was overheerlijk!

Omdat de lucht zó mooi was, kon ik het niet laten nog een luchtfoto op mijn Instagram te gooien. Oeps.

Voor school moesten we een groepswerk doen, en ik vond deze foto wel leuk, haha!

De solar eclipse die 20 maart plaatsvond, heb ik kunnen waarnemen op school. Op deze foto lijkt het net de maan!

De kat van mijn oma is toch zo'n schatje, haha. Zijn naam is Diego en hij is nogal dik, wat hem extra schattig maakt.

Dit is het bandje dat ik kreeg van Simply Emily nadat ik haar winactie had gewonnen. Zo blij mee!

Ik heb echt een obsessie met plantjes en cactussen, geloof ik.

Nog een throwback! Deze foto is genomen op Pasen, zo'n 13 jaar geleden denk ik.

Ik zet echt teveel foto's van eten op mijn Instagram, oeps. Ik hou van donuts!

Liefs, Amber ♥

P.S.: Nu het vakantie is (YAY), ga ik mijn best doen elke dag een artikel online te posten. Ik mis het bloggen!

No comments:

Post a Comment