Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

NEW IN | Personal posters ♥

Hi!
Het is een tijdje geleden, maar ik ben terug! Ik had even nood aan een blogbreak, maar ik denk dat ik nu weer helemaal terug ben. Ik heb al weer een hele hoop inspiratie verzameld! 
Voor vandaag wil ik jullie graag wat nieuwe decoratie laten zien in mijn kamer. Persoonlijke decoratie, waarmee ik dus eigen foto's bedoel. Via de webshop Webprint.nl mocht ik twee posters en één collageposter bestellen. Ook kreeg ik nog een hele mooie wereldkaart van Posters.nl, die webshop is trouwens ook een deel van de Webprint-group. Kijk je mee? ♥ 



Op Webprint kon ik deze geweldige collage maken. Ik ben er superblij mee! Oude foto's, nieuwe foto's, groepsfoto's of selfies, ik heb alles bij elkaar gegooid en ik vind het resultaat best mooi! Dit is een poster van 75x75 cm, en je kan zoveel foto's toevoegen als je wilt. Je betaalt slechts €14,95 hiervoor!

♥ ♥ ♥



Op de laatste foto zie je het tweede item dat ik heb besteld bij Webprint. Het is een poster van 30x40cm die perfect op mijn kast past! Ik heb er nog wat andere foto's bij geplakt  en alles nog wat versierd met stickers en washi tape en nu ziet de zijkant van mijn kast er een heel stuk vrolijker uit! Een poster van die grootte en gedrukt op gewoon fotopapier kost je slechts €4,95. Dus je kan voor minder dan €5 je kamer een heel stuk vrolijker maken!

♥ ♥ ♥



Voor mijn ouders bestelde ik nog een familiefoto. Deze poster is groter, namelijk 45x60 cm en hiervoor betaal je €7,95. Ik heb deze foto op de deur van de kamer van mijn ouders opgehangen en dat staat best mooi, vind ik.

♥ ♥ ♥ 


Bij Posters.nl zocht ik nog deze wereldkaart uit. Alleen... ik had geen plaats meer in mijn kamer na al die vorige dingen, haha! Voorlopig ligt deze nog ergens in de buurt, misschien dat als ik één van de posters beu ben, deze verander door deze wereldkaart. In het echt is die trouwens nog mooier! Het grijze is in het echt een soort zilver. In combinatie met het zwarte staat deze volgens mij heel mooi in een strak interieur. Zeker voor mensen die net zoals ik heel veel van reizen houden is dit een hele toffe poster! Deze poster is 91,5x61cm en je kan deze kopen voor €8,95.

♥ ♥ ♥

Mijn kamer ziet er een heel stuk mooier uit met behulp van deze posters! Nieuwe decoratie in mijn kamer kan me echt blij maken, wat ik nu ook had. Supertof!

Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment