Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

REVIEW | Nuxe, Avène, Lierac via Viata ~ DEEL 2 ♥

Hi allemaal! 
Inmiddels is het al een tijdje geleden dat ik deel 1 van deze review postte, maar oké. Hier komt deel 2! Deze keer zijn het allemaal mini-verpakkingen van Avène. Leuk om nieuwe dingen uit te proberen! Ik test onder andere een scrub, een gezichtscrème, een cold creme en een maskertje. Lees je mee? ♥

♥ Avène Hydrance Riche


Het eerste item dat ik test is een gezichtscrème. Het is een hele voedende crème voor de zeer droge, niet-gehydrateerde, gevoelige huid. Nu heb ik zelf niet echt een droge huid, ik merkte meteen dat deze crème net iets té voedend is voor mijn huidtype. Maar dat is ook een goed teken: dat betekent dat deze zeker geschikt is voor de droge huid! 

♥ ♥ ♥

Avène Gommage Doux Purifant (scrub)


Het volgende item is een gezichtsscrub. Ook dit product is voor  de gevoelige huid, en is daarmee redelijk mild. Zelf vond ik hem ook goed voor mijn huidtype, hij is dus niet té mild. Als je een heel erg gevoelige huid hebt, zou ik een andere, nog mildere gezichtsscrub aanraden. Na het gebruik van deze scrub voelde mijn huid lekker zacht en fris aan, maar ik had niet echt het gevoel dat er onzuiverheden verdwenen waren, hoewel dat ook beloofd werd op de verpakking. 

♥ ♥ ♥

♥ Avène Cold Cream


Deze crème is voor je lichaam, en dus niet voor je gezicht. Hij belooft je lichaam een boost te geven en te voeden, en dat doet hij ook! Hij is heel erg voedend, perfect voor als je een droge huid hebt in de winter of de zomer. Ik heb wel het gevoel dat deze crème niet helemaal intrekt, hij laat een soort vettig laagje achter op je huid. Ik raad je dus aan om deze crème 's avonds aan te brengen, zo heb je er geen last van en heb je 's morgens een zalig zacht huidje!

♥ ♥ ♥

♥ Avène Masque Apaisant Hydratant (masker)


Ook dit masker is voor de fragiele, niet-gehydrateerde huid - wat ik op het moment niet heb. Ik heb het product wel proberen testen! Ik merkte meteen dat ook dit product erg voedend is. De bedoeling van het masker is dat je een dikke laag moet aanbrengen op je gezicht, dit 15 minuten laten zitten en dat alles weghalen met een wattenschijfje. Mij lijkt het zeker een heel voedend product! Het liet wel een vet laagje achter op mijn hand nadat ik het eraf had gehaald, dus ook bij deze raad ik je aan het product 's avonds te gebruiken.

♥ ♥ ♥


Dat waren alle producten! Ik vond het jammer dat er zoveel bij zat voor de zeer droge huid, maar toch heb ik ook die producten zo goed mogelijk proberen testen. De miccelaire water-lotions ga ik zeker helemaal opgebruiken! Ook de verfrissende spray ga ik deze zomer heel vaak gebruiken, denk ik. Leuke producten!

Liefs, Amber ♥

1 comment:

  1. Lijken me fijne spullen, de verpakkingen zijn ook leuk :)

    ReplyDelete