Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

SMASHBOOKING ♥

Hi!
Nu ik vakantie heb, heb ik meer tijd om me creatief bezig te houden. Nu ik dit typ, heb ik een hele dag bezig geweest met mijn smashbook te maken. Nadat ik een video had gezien van Sabrina werd ik meteen geïnspireerd en ging ik zelf aan de slag. Ik vond nog een oud schriftje, pakte er heel veel materiaal bij en ging ik van start! 
Voor diegenen die niet weten wat een smashbook is; ik zal het even kort uitleggen. Een smashbook is een schriftje/boekje dat je zelf aanlegt. Je kan er van alles mee doen, het is helemaal aan jou. Een smashbook is kort omschreven een boek waar je je creativiteit in kwijt kan. In je boek kan je van alles opplakken, tekenen, schrijven, doen wat je wil. Dingen die je kan gebruiken zijn washi tape, tijdschriften, zakjes, andere frutsels, herrinneringen zoals toegangskaartjes of tickets, foto's, lintjes, stickers, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik laat jullie mijn smashbook zien, of toch de pagina's die ik al heb, ter inspiratie.





























Sommige pagina's uit mijn smashbook zijn nog niet af, zoals die met de zonnetjes op. Het thema is daar 'geel' en dus moet ik nog gele dingen verzamelen. Met sommige pagina's ben ik superblij, die met de cd, de wereldkaart en de merknamen zijn mijn favoriete pagina's. 


Ik hoop dat ik jullie heb geïnspireerd om zelf ook een smashbook te maken! Ik raad het jullie alvast aan, want het is super om te doen en om er later doorheen te bladeren.
Liefs, Amber ♥

6 comments:

  1. Wat een creatief idee! zeer leuk gedaan XxLin

    ReplyDelete
  2. Ik doe het zelf ook al, maar ik kan het niet zo goed haha!
    Echt hele mooie pagina's hoor!

    ReplyDelete
  3. Je bent echt creatief! Heel leuk gedaan! Vooral die cd is echt awesome <3


    Liefs,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh dankjewel, wat lief! Die met de cd is ook mijn favoriet, haha. <3

      Delete