Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

SWATCH | New Look Kelly Brook nagellak ♥

Hé allemaal!
Mijn shoplog van Antwerpen moet nog online komen, maar bij deze hebben jullie al een sneak-peak. Ik heb twee nagellakjes gekocht bij New Look, ze waren in de aanbieding voor €1,25 in de plaats van €3,99. Ik kocht onder andere het kleurtje dat ik vandaag voor jullie ga swatchen! Het is een 
zomers, snoeperig kleurtje en ik word er meteen vrolijk van als ik ernaar kijk. Benieuwd? ♥


De verpakking vind ik alvast heel aantrekkelijk! Door de polkadots wordt het schattige effect nog eens versterkt, het plaatje klopt. Ik heb het kleurtje geswatcht en ik ben er echt heel blij mee! Na twee laagjes dekte de kleur volledig. Het lakje lakte ook fijn, de structuur is lekker luchtig en totaal niet zwaar. Dit wordt mijn nieuwe favoriete lente- en zomernagellak!












Bedankt voor het lezen, tot morgen!
Liefs, Amber ♥

4 comments: