Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

SHOPLOG | Leuven♥

Stiekem is deze shoplog al van een tijdje geleden - lees: van voor mijn blogbreak -, maar ik had de foto's nog en ik wou mijn geshopte items graag nog aan jullie laten zien. Ik ging samen met Chloé naar Leuven en kocht iets bij Hema, Bershka, The Sting, Pull&Bear, SIX en Yves Rocher. Ik heb hele goede deals gemaakt! ♥ 

The Sting - €15
Ik zocht al een tijdje een simpel, zwart skaterskirt. Deze past goed, heeft de perfecte lengte en was helemaal niet duur! Ook deze kan ik met heel veel andere items combineren, het is een key piece die ik nodig had in mijn kledingkast.


Hema - €4,95
Jammer genoeg heb ik deze nog niet gebruikt, het is misschien een klein beetje een miskoop geweest, maar deze waterkan zag er zo schattig uit!


Bershka - €5,95 (?)
Deze T-shirt was in de sale en ik moest hem gewoon hebben. Zo'n simpele T-shirts met een tekst zijn casual en makkelijk te combineren, ik hou ervan!

Pull&Bear - €7
Ook deze was in de sale. Deze high-waisted, bordeauxrode short zit heel mooi en comfortabel, hij staat zelfs chique.

Pull&Bear - €15
Dit truitje met een kort en breed model stond heel mooi op de short, samen gecombineerd geeft het een hele leuke outfit, vind ik! Ik vind de kleur hiervan ook erg mooi.


SIX -  €3
In de zomer vind ik enkelbandjes echt heel mooi staan onder een short en met mooie sandaaltjes. Deze vond ik heel mooi!





Als je een lidkaart hebt van de Yves Rocher, krijg je elke paar weken hele goede deals en bonnen voor cadeaus toegestuurd. Zo krijg je bijvoorbeeld telkens 50% korting op een door jouw gekozen product, of krijg je bij aankoop van €5 iets cadeau. Van deze spullen kocht ik de shampoo (die trouwens echt heerlijk zomers ruikt) voor €4, de aardbeiendouchegel voor €1,50 en de magnoliadouchegel voor €3 denk ik. De mascara ter waarde van €19,99, het nagelsetje en nog een tester kreeg ik er gratis bij, en in totaal betaalde ik maar €5 omdat ik ook nog korting kreeg! Ik hou van shoppen bij de Yves Rocher, je haalt echt heel veel voordeel uit die lidkaart.

Liefs, Amber ♥

2 comments: