Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

UPDATE | I'm back! ♥

Hey allemaal!

Oh, wat heb ik dit gemist. Hoe lang is het geleden dat ik hier, in Blogger, een artikel typte om te publiceren op mijn blog? Nu is het 11 juli, dus meer dan twee maanden! Het lijkt al veel langer, ik heb het echt gemist.

Ik ga jullie mijn excuses besparen, laten we het erop houden dat ik echt een blogbreak nodig had. Ik had geen inspiratie meer, geen tijd, ik hield me liever bezig met andere dingen. Maar nu het vakantie is (eindelijk!) heb ik weer veel tijd en kan ik veel bloggen! Met het lezen van andere blogs ben ik ook een tijdje gestopt, maar daar heb ik weer heel veel zin in. Eerst maar even mijn Bloglovin'lijst bijwerken.

Wat ben ik blij dat ik - nadat er meer dan twee maanden geen artikel online is gekomen - geen of amper volgers ben verloren! Zo lief. Ik hoop bij deze een nieuwe start te maken. Steeds weer leuke artikelen online krijgen is een hele opgave, maar ik ga mijn best doen en heb er zoveel zin in! Ik ga beginnen met om de dag een artikel online te plaatsen, deels omdat het zomer is en zowel jullie als ik liever buiten zit dan blogs af te schuimen. Maar ook omdat ik even een rustige start wil maken, zodat ik stilletjesaan weer gewend raak aan het dagelijks bloggen.

Ik ben zo blij dat het zomervakantie is. Twee maanden vrij! Ik ga heel veel leuke dingen doen, maar daarover zal ik nog wel schrijven. 


Bedankt, lieve lezers, dat jullie hier nog altijd zijn en dat jullie mijn blog nog lezen. Bedankt!

Veel liefs, Amber♥

3 comments:

  1. Super leuk dat je weer begint Amber! Ik miste je posts wel hoor :)

    ReplyDelete
  2. Leuk dat je er weer bent! Ik checkte elke dag je blog en ineens was er terug een artikel, leuk :)
    Liefs, Helena

    ReplyDelete